Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Smulkių parduotuvių mažėja ir dėl alkoholio ribojimų

Maisto prekėmis, alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais prekiaujančių parduotuvių, nepriklausančių didiesiems tinklams, per metus sumažėjo beveik 3 proc. Dalies ekspertų nuomone, prieš smulkiuosius prekybininkus atsigręžė alkoholio prekybos ribojimas, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Labai tikėtina, kad kaimuose nemažai parduotuvių užsidarė dėl sugriežtintos alkoholinių gėrimų pardavimo tvarkos. Anksčiau jos išgyvendavo tik dėl to, kad turėjo galimybę prekiauti alkoholiniais gėrimais. Šio draudimo pasekmės, kurias dabar matome, parodo, kad prekybos pažabojimas gali atsisukti antru galu, ir greičiausiai ta lazda atsisuka prieš mažuosius“, – VŽ sakė mažmeninės prekybos ekspertas Artūras Urbonavičius.

Dienraščio pateiktais Statistikos departamento duomenimis, 2017 metų pabaigoje Lietuvoje veikė 4627 didiesiems prekybos tinklams nepriklausančios parduotuvės. 2016 metais jų buvo 4755. Tačiau, nors jų ir liko mažiau, bendras netinklinių parduotuvių užimamas plotas šiek tiek padidėjo.

Didieji prekybos tinklai – „Maxima“, „Palink“, „Rimi Lietuva“, „Norfos mažmena“ ir „Lidl Lietuva“ – kartu sudėjus 2017 metų pabaigoje turėjo 711 parduotuvių, prieš metus tuo pačiu metu – 707 parduotuves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius