Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Statoil“ degalinės Europoje bus pervadintos į „Circle K“

Europoje „Statoil“ degalines valdanti pasaulinė mažmeninės prekybos bendrovė „Couche-Tard“ pranešė suvienodinanti jos valdomų degalinių ir parduotuvių tinklų pavadinimus ir plėtosianti vieną pasaulinį prekės ženklą „Circle K“. Šis procesas palies ir „Statoil“ degalines Europoje, taip pat ir Lietuvoje, kurios per artimiausius kelerius metus bus pervadintos į „Circle K“.
„Statoil“ degalinė
„Statoil“ degalinė / „Statoil“ nuotr.
Temos: 1 „Circle K“

Atnaujintas „Circle K“ prekės ženklas pakeis dabartinius „Couche-Tard“ priklausančius „Circle K“, „Statoil“, „Mac“ bei „Kangaroo Express“ prekės ženklus, naudojamus JAV bei kitose valstybėse.

Mažmeninės prekybos įmonė „Statoil Fuel & Retail“ iki 2010 metų priklausė naftos ir dujų korporacijai „Statoil ASA“, tačiau 2012 m. buvo parduota didžiausiam pasauliniam mažmeninės prekybos tinklui „Couche-Tard“. Sandorio sąlygose buvo numatyta, kad „Statoil“ vardą degalinėse naujieji savininkai turės teisę naudoti iki 2021 metų.

„Perimdami „Statoil Fuel & Retail“ verslą, siekėme įsikurti Europoje ir paruošti platformą tolimesniam augimui šiame regione. Su vieningu pasauliniu prekės ženklu ši užduotis bus paprastesnė“, – pranešime cituojamas „Couche-Tard” prezidentas ir vykdomasis direktorius Brian Hannasch.

Tinklas taps prioritetine veikla

„Couche-Tard“ paskelbė ketinimus atnaujintą „Circle K“ tinklą visame pasaulyje paversti prioritetine vieta, kurioje vartotojai įsigyja degalų ar kitų produktų.

„Tapdami naujo pasaulinio prekės ženklo „Circle K“ dalimi, atveriame daug naujų galimybių. Glaudesnis bendradarbiavimas tarp tinklo narių mums padės sparčiau plėsti veiklą Europoje“, –  įsitikinęs „Statoil Fuel & Retail” prezidentas Jacob Schram, kuris paskirtas vadovauti perėjimui prie „Circle K“ prekės ženklo Europoje.

„Cirkle K“  nuotr./„Cirkle K“ degalinė
„Cirkle K“ nuotr./„Cirkle K“ degalinė

„Circle K“ daugybei vartotojų jau yra pažįstamas – tai didžiausias ir labiausiai pasaulyje paplitęs „Couche-Tard“ valdomas prekės ženklas, naudojamas tūkstančiuose parduotuvių ir degalinių keturiolikoje pasaulio šalių. Atnaujintas prekės ženklas bus geriau paruoštas plėtrai į kitas rinkas.

„Couche-Tard“ planuoja, kad prekės ženklo atnaujinimo procesas pasaulyje bus įgyvendintas per 3-4 metus.

Europoje pirmiausia bus atnaujintos „Statoil“ degalinės Norvegijoje. Gavusios „Circle K“ vardą, jos taps beveik 15 tūkst. mažmeninės prekybos taškų ir degalinių vienijančio tinklo dalimi, kuriame dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų, kasdien aptarnaujančių milijonus klientų.

Tikslesnių planų, kada atnaujinimo darbai bus pradėti Lietuvoje, bendrovė nepraneša.

„Statoil Fuel & Retail Lietuva“ Lietuvoje valdo 77 degalinių tinklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius