„Aprangos“ akcijų tikslinė kaina padidinta įvertinus sumažėjusią valiutų riziką Baltijos šalių regione bei bendrovės sausio mėnesio pardavimus, teigiama antradienį paskelbtame „Swedbank“ analitikų komentare apie „Aprangos“ pardavimus pirmąjį šių metų mėnesį.
Anot „Swedbank“ analitikų, sausio mėnesį 11,7 proc. iki 49 mln. litų padidėjusiems „Aprangos“ grupės pardavimams teigiamos įtakos turėjo šaltesni orai, o sparčiausiai pardavimai augo Latvijoje (25,6 proc.), kur bendrovės valdomų parduotuvių skaičius per metus padidėjo nuo 33 iki 41-os.
Sausio mėnesį 11,7 proc. iki 49 mln. litų padidėjusiems „Aprangos“ grupės pardavimams teigiamos įtakos turėjo šaltesni orai.
Nepaisant gerų „Aprangos“ pardavimų sausio mėnesį, „Swedbank“ analitikai nekeičia šių metų bendrovės veiklos prognozių. Anot jų, mėnesio pardavimų duomenys yra labai nestabilūs ir priklauso tiek nuo orų, tiek nuo šventinių dienų, be to, „Apranga“ turėtų pajusti ir didėjančią „H&M“ tinklo, kuris parduotuvių skaičių Baltijos šalyse ketina padidinti nuo 8 iki 16-os, konkurenciją.
Prognozuojama, kad „Aprangos“ pardavimo pajamos šiemet padidės 7,6 proc. iki 500 mln. litų, pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizavimą (EBITDA) – 3,2 proc. iki 66,8 mln. litų (EBITDAmarža sieks 13,9 proc.), ikimokestinis pelnas – 0,9 proc. iki 46,5 mln. litų.
„Swedbank“ analitikų vertinimu, „Aprangos“ dividendų ikimokestinis pajamingumas šiemet turėtų siekti 5,6 proc. (4,4 proc. atskaičius mokesčius).
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše, pirmadienį akcijų uždarymo kaina buvo 2,94 euro.