Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Teismas: „NGP distribution“ negali naudoti prekės ženklo „Snuffstore“

Tabako produktų prekybos bendrovė „NGP distribution“ negali naudoti prekės ženklo „Snuffstore“, nes jis priklauso Estijos bendrovei „Stratton Oakmont Innovations“, nusprendė teismas.
Teismai
Teismai / 123RF.com nuotr.

Vilniaus apygardos teismas rugpjūčio 4 dieną patenkino „Oakmont“ grupės Čekijos įmonės „Oakmont Europe“ skundą, kuriuo ji prašė uždrausti „NGP distribution“ naudoti prekių ženklus „Snuffstore“ ir „SNUFFSTORE“.

„Atsakovė („NGP distribution“ – BNS) iš esmės siekia įgyti pranašumą bei suklaidinti vartotojus, pasinaudodama ieškovės įdirbiu ir tokiu būdu atlieka nesąžiningos konkurencijos veiksmus. Tai sudaro pagrindą (...) įpareigoti atsakovę nutraukti nesąžiningos konkurencijos veiksmus ieškovės atžvilgiu ir uždrausti šiuos veiksmus atlikti ateityje“, – rašoma teismo nutartyje.

Čekijos įmonė nurodė valdanti interneto svetainę snuffstore.de, kurioje prekiaujama „Snuffstore“ gaminiais, tuo metu „NGP distribution“ valdo e. parduotuvę snaffstore.de, kurioje prekiauja įvairiais tabako produktais ir taip pat naudoja „Snuffstore“ ženklus be Čekijos įmonės sutikimo. Pastaroji balandį pateikė pretenziją Lietuvos įmonei, tačiau ji į pretenziją neatsakė.

„Oakmont Europe“ pabrėžė, kad abi įmonės prekiauja tabako gaminiais, abiejų svetainės yra nukreiptos į vokiečių kalbą suprantančius vartotojus, be to, Lietuvos įmonė taip pat naudoja klaidinimai panašų žymenį ir domeno vardą.

„NGP distribution“ atsiliepimo į ieškinį nepateikė, todėl teismas nusprendė priimti sprendimą už akių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius