-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ dar neapsisprendė, ar skųs „Bitės“ reklamą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ naujojoje reklamoje netiesiogiai įvardija „Tele2“, todėl Konkurencijos taryba gali pripažinti šią reklamą kaip lyginamąją, o joje negalima menkinti konkurento. „Tele2“ dar nepriėmė sprendimo, ar skųs šią reklamą, rašo „Verslo žinios“.
„Tele2“
„Tele2“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Daug dėmesio šiai konkurentų reklamai neskyrėme. Tokie ginčai nėra mūsų tikslas, tam kartais tiesiog gaila laiko. Ne visada į pirmą vietą reikia iškelti emocinius aspektus“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Specialistų nuomone, „Bitės“ reklamoje yra bent trys elementai, primenantys „Tele2“ reklamas, – telefono būdelė, antagonizmai „varguoliai“ – „turtuoliai“ ir šūkis „Kam mokėti daugiau?“. Šis šūkis yra registruotas prekių ženklas, priklausantis „Tele2“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius