Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus

„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus – Lietuvoje jau veikia 70 bendrų salonų. 
„Omnitel“ ir „Teo“ vadovų spaudos konferencija
„Omnitel“ ir „Teo“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 „Telia“

Pasak įmonių, per mėnesį viename salone vidutiniškai apsilanko 12 tūkst. klientų.

Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Beveik per 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.

Bendruose „Teo“ ir „Omnitel“ salonuose klientai gali išbandyti paslaugas ar išsirinkti išmaniąją įrangą.

Sujungus salonus, bendrovės „Teo“ salonų tinklas išsiplėtė kelis kartus.

„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.

Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius