-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Vakarų Baltijos laivų statykloje statomas dar vienas žvejybinis traleris

Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) sėkmingai tęsia veiklą žvejybinių laivų statybos rinkoje. Pernai pradėta žvejybinio tralerio „Carmona“ statyba juda pabaigos link. VBLS, padedama kitų VLG grupės bendrovių, įsipareigojo per metus pastatyti laivo korpusą ir iš dalies jį įrengti. Nors darbus apsunkino kilusi koronaviruso pandemija, visgi laivas jau nuleistas į vandenį.
Laivo „Carmona“ nuleidimas
Laivo „Carmona“ nuleidimas / Bendrovės nuotr.

Pastatyti beveik 50 m ilgio ir 12,5 m pločio tralerio korpusą ir atlikti didžiąją dalį visų jo įrengimo darbų VBLS užsakymą pateikė švedų kompanija. Simboliška, jog pernai spalio mėnesį startavusi laivo statyba bus galutinai užbaigta taip pat šių metų spalį.

Žvejybinių laivų statyba – specifinė, gerokai sudėtingesnė nei kitų tipų laivų. Žvejybiniuose traleriuose montuojamas didelis kiekis įrangos, todėl planuojant laivo erdves yra reikalingas išskirtinis kruopštumas ir tikslumas. Svarų indėlį įgyvendinant šį projektą įnešė ir „Western Baltic Engineering“ (WBE) komanda, parengę darbinę dokumentaciją laivo statybai.

Bendrovės nuotr./Laivo „Carmona“ nuleidimas
Bendrovės nuotr./Laivo „Carmona“ nuleidimas

Prie projekto įgyvendinimo prisidėjo didžioji dalis Vakarų laivų gamyklos grupės įmonių. Skaičiuojama, jog prie tralerio statybos darbų prisidėjo apie 1000 žmonių komanda.

Anot VBLS projekto vadovo Andriaus Grevio, iššūkis, komandą lydėjęs viso laivo statybos proceso metu − užtikrinti sklandų bendradarbiavimą, komunikaciją ir procesų derinimą tik nuotoliniu būdu.

„Nepaisant ribojimų dėl koronaviruso pandemijos, kilusius klausimus kartu su užsakovu išsprendėme technologijų pagalba. Džiaugiamės, jog mums pavyko šį projektą įgyvendinti be didesnių nesklandumų ir laivas jau netrukus bus atiduotas užsakovo vertinimui. Darbuotojų atsidavimą, laiku ir kokybiškai atliktus darbus įvertino tiek mūsų užsakovas, tiek ir laivo savininkas. Tai pirmasis toks užsakymas reikliai Švedijos rinkai. Tikimasi, jog pateisinus lūkesčius, bendradarbiavimas bus sėkmingai tęsiamas ir ateityje“, − teigė A. Grevys.

Bendrovės nuotr./Laivo „Carmona“ nuleidimas
Bendrovės nuotr./Laivo „Carmona“ nuleidimas

Per savo istoriją VBLS yra pastačiusi daugiau nei 300 žvejybinių tralerių. VBLS direktorius Vitalij Frolov teigimu, ateityje bendrovė ir toliau sieks užimti tvirtesnes pozicijas Europos žvejybinių laivų statybos rinkoje.

„Žvejybinių laivų statybos rinkoje vyrauja didžiulė konkurencija. Visgi, VBLS turi visus reikiamus įrankius sėkmingai konkuruoti − sukauptą ilgametę patirtį, profesionalią komandą, technologijas taip pat yra užsitarnavusi patikimo laivų statytojo reputaciją. Šiuo metu kruizinių laivų statybos rinka patiria sąstingį, todėl dedamos didelės pastangos plėtojant perspektyvią žvejybinių laivų statybos kryptį. Augant vartojimui, didėja ir sugaunamos žuvies poreikis, kas sąlygoja naujų žvejybai skirtų laivų poreikį, o tai mūsų bendrovei atveria daugiau galimybių tapti šios rinkos dalimi. Noriu padėkoti visiems darbuotojams, kurie savo rankomis, pastangomis, pasiūlymais prisidėjo prie šio laivo statybos ir linkiu, kad ateityje mūsų visų lauktų nauji, ambicingi, sudėtingi ir tuo pat metu tobulėti ir augti skatinantys projektai“, − kalbėjo V. Frolov.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius