Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilkmos“ apyvarta pernai augo penktadaliu

Marškinius ir aksesuarus Vakarų Europos ir Lietuvos pirkėjams siuvanti Ukmergės bendrovė „Vilkma“ pernai pardavimo pajamas padidino 20 proc., o 2016 metais patirtus nuostolius pakeitė pelnu, rašo „Verslo žinios“.
Vyras segasi marškinius
Vyras segasi marškinius / Vida Press nuotr.
Temos: 1 „Vilkma“, AB

„Vilkmos“ generalinės direktorės Giedrės Plačiakytės teigimu, praėjusiais metais gamybos pajėgumas nedidėjo, nes jaunų žmonių, norinčių siūti, neatsiranda. Todėl produkcijos kiekis, matuojant vienetais, neišaugo. Tačiau išaugo su kiekvienu produkcijos vienetu parduodamų paslaugų apimtis.

Pagrindiniai marškinių pirkėjai – skandinavai. Tačiau su „Vilkmos“ vardu marškiniai realizuojami tik Lietuvoje – prieš trejus metus Vilniuje buvo atidarytas vyriškų marškinių klubas „Vilkma Bespoke“. Pernai Lietuvoje parduota marškinių beveik 40 proc. daugiau nei 2016 metais – už daugiau nei ketvirtį milijono eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius