Apie tai pranešęs šios bendros įmonės „Rostock LNG Terminal“ vykdomasis direktorius Winfriedas Krugeris-Sprengelis pabrėžė, jog sprendimai dėl investicijų į šį projektą „beveik priimti“, pateiktas prašymas terminalo statybos leidimui.
Pasak jo, šis terminalas bus skirtas SGD perkrovimui, bet ne išdujinimui. SGD į jų būtų gabenamos iš neseniai netoli Sankt Peterburgo pradėjusios veikti „Kriogaz-Vysock“ gamtinių dujų skystinimo gamyklos.
„Mūsų žiniomis, Vokietijoje planuojama statyti iki šimto degalinių SGD varomiems sunkvežimiams“, – sakė W.Krugeris-Sprengelis.
Pernai „Novatek“ ir „Fluxys“ sukūrė bendrą įmonę vidutinio pajėgumo SGD terminalui Vokietijos Rostoko uostamiestyje projektuoti, statyti ir valdyti. „Fluxys“ valdo 51 proc., „Novatek“ – 49 proc. šios įmonės akcijų.
Vokietijos ekonomikos ministras Peteris Altmaieris šių metų vasarį pareiškė, jog šalyje bus statomi iškart trys SGD išdujinimo terminalai – Briunsbutelyje ir Štadėje netoli Hamburgo bei Vilhelmshafene šiauriau Brėmeno.
Anot ministro, Vokietija ketina SGD pirkti iš įvairių pasaulio regionų, o prioritetiniu taps importas iš JAV.
Dabar Vokietija SGD terminalų neturi.