Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves

Nuo kitų metų įsigaliojant alkoholio reklamos draudimui, alkoholio gamintojai veikiausiai sutelks dėmesį į prekybos vietas, restoranus bei kavines. Tačiau neabejojama, kad šios investicijos ir nealkoholinių prekių ženklų reklamos biudžetai kartu sudėjus neviršys iki šiol tam skirtų sumų, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Įspėjimas
Įspėjimas / Photos.com nuotr.

„Šią vasarą žiniasklaidoje ir ypač lauko reklamoje itin padaugėjo nealkoholinių produktų reklamos, tai galėtų būti alternatyva prarandamiems reklamos biudžetams dėl alkoholio reklamos draudimo“, – teigia tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Bet, pasak G.Juronienės, kol kas nealkoholinių gėrimų reklamos mastas dar menkas. Per šių metų sausį-rugpjūtį jis tesiekė 0,2 proc., lauko reklamoje – 2 proc. visų reklamos išlaidų.

Dienraščio teigimu, skaičiuojama, kad dėl alkoholio reklamos draudimo žiniasklaida praras maždaug 3 proc. reklamos pajamų arba apie 5-7 mln. eurų. Iš jų daugiausia alkoholio reklamos šiandien tenka televizijai, taip pat internetui, lauko reklamai, spaudai. Vis dėlto didžiausius nuostolius kitąmet pajus lauko reklamos agentūros, portalai ir žurnalų leidėjai.

BNS primena, kad kovojant su paplitusiu alkoholio vartojimu nuo kitų metų Lietuvoje uždraudžiama alkoholioreklama, nuo 18 iki 20 metų keliamas amžius, kada galima jo įsigyti, ir trumpinamas pardavimo laikas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius