2026-10-09 12:16 Atnaujinta 2026-10-09 13:02

Atnaujinta Nacionalinė kolektyvinė sutartis: štai kiek kitąmet augs bazinė alga viešajam sektoriui

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Inga Ruginienė su profesinių sąjungų atstovais penktadienį pasirašė atnaujintą Nacionalinę kolektyvinę sutartį.

Šio straipsnio įgarsinimo gali klausyti tik 15min prenumeratoriai

Prenumeruoti
google Sekite 15min Google
Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Inga Ruginienė pristatė parengtą devynių priemonių šeimos politikos priemonių paketą už beveik 770 mln. eurų
Socialinės apsaugos ir darbo ministrė Inga Ruginienė pristatė parengtą devynių priemonių šeimos politikos priemonių paketą už beveik 770 mln. eurų / Patricija Adamovič / BNS nuotr.

Joje numatoma 45 eurais (2,5 proc.) didinti pareiginės algos bazinį dydį viešojo sektoriaus darbuotojams – nuo 1798 eurų iki 1843 eurų.

„Bazinis dydis, susitarėme, kad didės kitais metais, jis sieks 1843 eurus – 45 eurais daugiau. Tai yra daugiau negu buvo susitarta praeitais metais. Noriu pagirti profesines sąjungas, nes jūsų spaudimo dėka Vyriausybė nustatė didesnį didėjimo procentą, negu tai buvo praeitais metais“, – sutarties pasirašymo renginyje penktadienį žurnalistams sakė I.Ruginienė.

Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą

15min prenumerata sėkmingai aktyvuota!

Mėgaukitės visu 15min turiniu 15 dienų NEMOKAMAI.