Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Čili Holdings“ tikisi plėstis Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Balkanų šalyse ir tolimose rinkose

Didžiausią šalyje restoranų ir kavinių tinklą valdanti bendrovė „Čili Holdings“, į eksporto plėtrą investuojanti beveik 800 tūkst. litų, tikisi plėsti savo maitinimo įstaigų tinklą Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Balkanų šalyse ir tolimose rinkose – Kazachstane ir Indijoje.
Naujas restoranas „Čili pica“
„Čili pica“ restoranas / „INFOR“ nuotr.

„Čili Holdings“ vykdomo eksporto rinkų plėtros ir prekės ženklo žinomumo didinimo projekto bendra vertė – 781,723 tūkst. litų, iš kurių 547,2 tūkst. litų skiria Europos Sąjunga, rašo „Verslo žinios“.

Plėtrai užsienyje „Čili Holdings“ pasirinko ne nuosavų filialų steigimą, o franšizės verslo formatą, kurio pagrindu turėtų tapti įmonės verslo valdymo metodų rinkinys ir prekės ženklas „Čili“.

„Dalyvaudami franšizės pristatančiose parodose užsienyje, daugiausia informacijos gauname apie Didžiąją Britaniją, Airiją, Balkanų šalis. Esame tikri, kad mūsų restoranai gali konkurencingai veikti bet kurioje iš šių šalių“, – teigė „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina.

Optimistiškai D.Kalina vertina ir galimybes plėstis Kazachstane, pastaruoju metu intensyviai plėtojančiame ekonominius ryšius su Vakarų Europa: „Su Kazachstano verslininkais buvome susitikę kelis kartus, jie susidomėję galimybe plėsti „Čili“ tinklą savo šalyje. Žinoma, tokiems projektams reikia laiko pasiruošti“.

„Valgyti restoranuose ten (Indijoje – BNS) gali sau leisti tik labiau pasiturintys gyventojai, jų yra apie 5 proc. Tačiau 5 proc. nuo daugiau nei 1 mlrd. yra per 50 mln. gyventojų – 10 kartų daugiau nei Latviją ir Lietuvą kartu sudėjus. Kelios su Indijos verslininkais jau pasirašytos sutartys rodo, kad Indijoje „Čili pica“ restoranai taip pat patrauklūs savo formatu“, – teigė D.Kalina.

Pasak jo, mažiau informacijos turima apie Čekiją ir Slovakiją, o sudėtingiausia konkurencinė aplinka – kaimyninėje Lenkijoje, kur veikia stiprūs vietiniai ir užsienio picerijų tinklai.

Šiuo metu maitinimo bendrovė daugiausia dėmesio skiria rinkų tyrimams, tačiau vyksta ir derybos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius