Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Drabužių rinkoje augant konkurencijai turėtų mažėti kainos

Didėjanti konkurencija drabužių prekyboje skatina rinkos dalyvius peržvelgti prekybos sąnaudas ir kainas, tačiau retas iš dalyvių nori veltis į kainų karus, rašo „Verslo žinios“.
Pirkiniai
Pirkiniai / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Konkurencija Kaina

„Augant konkurencijai, kainos turėtų mažėti, o tai gali slopinti bendrą pardavimų tendenciją. Prekių galbūt bus parduodama ir daugiau, bet pigiau“, – antradienį dienraščiui „Verslo žinios“ sakė „Nordea“ banko vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas.

Pasak jo, Lietuvoje drabužių kainos nėra mažesnės nei labiau išsivysčiusiose Vakarų Europos šalyse, kurių perkamoji galia yra žymiai didesnė, tačiau drabužių kainoms įtaka gali padaryti ir kitų prekių arba produktų kainų pokyčiai, pavyzdžiui, baldų, buitinės technikos, nes sumažėtų drabužiams skiriamų išlaidų dalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius