Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Laivybos kompanijos ketina įvesti naują taršos mažinimo mokestį

Baltijos jūros regione veikiančios trumpų nuotolių laivybos kompanijos jau užsimena apie naujų sieros mažinimo mokesčių įvedimą, rašo „Verslo žinios“.
Pagal saugią laivybą Lietuvos laivai pateko į geriausiųjų sąrašą.
Laivyba / 15min.lt nuotr.

„Siekiant prisitaikyti prie naujų reikalavimų, tenka investuoti į laivus: juose įdiegti sieringumą kure mažinančią technologiją. Antras būdas – pakeisti jūrinius degalus ir vietoj dabar naudojamo mazuto naudoti dyzeliną. Šiuo atveju kyla sąnaudų klausimas, nes dyzelinas gerokai brangesnis. Prisitaikyti prie naujų ekologinių reikalavimų daug kainuoja, todėl, manau, didžioji dalis laivų savininkų ar operatorių taikys vadinamąjį sieros mažinimo mokestį“, – sako konteinervežių bendrovės „Containerships“ vadovas Baltijos ir Vidurio Europos šalims Rimas Kazlauskas.

Tuo tarpu bendrovė „DFDS Seaways“ savo klientams iki šiol taikė degalų priemokos mokestį, kuris buvo apskaičiuojamas pagal kiekvieno mėnesio degalų kainų vidurkį. Bendrovės vykdomojo direktoriaus Jono Nazarovo teigimu, toks mokestis išliks ir po sausio 1 dienos, kai įsigalios nauja sieringumo direktyva.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius