Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
01 18 /17:14

„Lidl“ ir „Pieno žvaigždės“ susitaikė dėl ginčytinos reklamos

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ ir viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“ taikiai susitarė dėl lyginamosios reklamos ir prekės ženklų naudojimo.
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
„Lidl“
Temos: 1 Lidl

„Lidl Lietuva“ pranešė, kad susitarimas pasirašytas gruodžio 8-ąją, jo pagrindu buvo nutrauktas teisminis ginčas. Vilniaus apygardos teismas sprendimą priėmė sausio 9-ąją, rodo teismų informacinė sistema.  

Vilniaus apygardos teismo pirmininko padėjėja Lina Nemeikaitė BNS patvfirtino, kad byla nutraukta ginčo šalims pateikus taikos sutartį.

Anot „Lidl Lietuvos“ pranešimo, bendrovės prioritetu laiko ne ginčą, o verslo interesus. 

„Bendrovės „Pieno žvaigždės“ iniciatyva ginčas išspręstas abipusiu sutarimu, nereikalaujant neteisėtų veiksmų pripažinimo ar piniginių kompensacijų sumokėjimo. Mažmeninės prekybos maisto produktais rinka yra itin dinamiška, tad reklamos turinys ir formatas keičiasi itin sparčiai, o bylinėjimasis teisme trunka ilgai. Todėl abi bendrovės prioritetu pasirinko galimybę šią situaciją įvertinti iš verslo interesų ir greitai baigti šį ginčą“, – teigia „Lidl Lietuva“.

„Pieno žvaigždės“ į teismą dėl autorių teisių pažeidimo kreipėsi po to, kai jos gaminamos „Dvaro“ varškės kilogramo kainą „Lidl“ reklamoje lygino su prekės ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kaina.

„Pieno žvaigždės“ Vilniaus miesto apylinkės teismui pernai pateikė ieškinį dėl 49 tūkst. eurų kompensacijos už autorių teisių pažeidimą reklamoje panaudojus „Dvaro“ varškės pakuotės dizainą, tačiau 2023 metų kovą teismas atsisakė jį priimti, o Vilniaus apygardos teismas balandį pirmos instancijos teismą įpareigojo bylą nagrinėti iš naujo.

Už kitą, su šia byla nesusijusią lyginamąją reklamą informaciniuose leidiniuose Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pernai liepą „Lidl Lietuvai“ skyrė 100 tūkst. eurų baudą. Tarnyba konstatavo, jog reklama yra klaidinanti ir neobjektyvi, nes buvo lyginamos ne tuo pačiu metu užfiksuotos kainos jos ir kitų tinklų parduotuvėse, o kainų palyginimas pateiktas taip, tarsi „Lidl“ būtų taikoma nuolaida, nors iš tiesų jos netaikė.

„Lidl Lietuvos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Antanas Bubnelis BNS teigė, kad šį sprendimą įmonė yra apskundusi teismui, bylos nagrinėjimas dar tęsiasi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius