Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos baldininkai jau pasiekė dugną

Lietuvos medienos, popieriaus ir baldų produkcijos pardavimo kreivė pastaruoju metu nustojo kritusi. Teigiamų tendencijų įžvelgiantys baldininkai linkę manyti, kad jų sektoriuje dugnas jau pasiektas.
15-ąjį kartą rengiamoje „Litexpo“ parodoje „Baldai 2009“ lankytojams pristatomos naujienas baldų pramonėje.
Baldai / A.Brazaičio nuotr.
Temos: 2 Baldai Mediena

„Palyginus šių metų pirmojo pusmečio pirmąjį ir antrąjį ketvirčius jau matyti, kad yra, nors ir nežymus, tačiau didėjimas. Tai yra teigiamas signalas, jis leidžia atsargiai spėti apie galimą atsigavimą. Aišku, pagal pardavimą tebesame 2005 metų lygyje, bet svarbiausia, kad kritimas sustojo, tad manau, kad baldininkai dugną yra pasiekę“, – „Verslo žinioms“ sakė asociacijos „Lietuvos mediena“ direktorius Raimundas Beinortas.

Anot jo, išliko ir pirmiausia atsitiesia tos įmonės, kurios produkciją gamina dideliems baldų prekybos tinklams, tai yra dirbančios su koncernu „Ikea“, ir bendrovės, sugebėjusios persiorientuoti, radusios naujų prekybos nišų.

„Dalis įmonių išnyko iš verslo žemėlapio, bet tos, kurioms pavyko išsilaikyti iki šiol, manau, sugebės išsaugoti išsikovotą rinką“, – teigė R.Beinortas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius