„Negalime pabėgti nuo tarptautinių tendencijų. Euro zonos problemos veikia krovinių srautą. Optimizmo nėra labai daug“, – sakė Kauno tarptautinio oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Per praėjusius metus per Kauną skraidinamų krovinių sumažėjo apie 7 procento. Per Vilniaus oro uostą 2011 metais krovinių buvo vežama 9,24 proc. daugiau nei 2010-aisiais, tačiau jų skaičius labiausiai augo pirmąjį pusmetį ir gruodį, o rugsėjį-lapkritį buvo jaučiamas kritimas.
Vilniaus oro uosto atstovai prognozuoja, kad dėl ekonominių bėdų euro zonoje krovinių gabenimo rinkoje 2012 metais vyraus sąstingis.
Per Palangos oro uostą kroviniai keliauja nereguliariai. Tuo tarpu Rygos oro uoste šis rodiklis pernai, palyginti su 2010-aisiais, augo 3 proc, tačiau tai buvo kur kas lėtesnis augimas nei ankstesniais metais.