„Bankas elektroninėje bankininkystėje nesuteikia sąskaitų istorijos peržiūros. Labai apgailėtinai atrodo paaiškinimas“, – pranešė 15min skaitytojas.
Klientams paaiškinta, kad dėl „padidėjusio vartotojų skaičiaus šiuo metu DNB (Luminor) banko paslaugos internete teikiamos lėčiau“.
Sąskaitų išrašus laikinai galima gauti tik už birželio 29 – liepos 2 d., ir pats gavimas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.
Banko Komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė paaiškino, kad šiuo metu padidėjo užsakymų apimtys.
„Šiandien, pirmą mėnesio ir ketvirčio dieną, turime padidėjusias išrašų už ilgesnį laikotarpį iš stambių įmonių užsakymų apimtis. Laikinai, kol sistema apdoroja užklausas, interneto banke apribojome išrašo dienų skaičių iki paskutinių kelių dienų. Kai tik greitaveikos problemos bus išspręstos – apribojimus nuimsime. Atsiprašome už nepatogumus“, – teigiama 15min atsiųstame banko Komunikacijos vadovės komentare.
Pastaruoju metu tai jau ne pirmas kartas, kai bankas priverstas atsiprašinėti už nepatogumus. Gegužės pabaigoje banko klientai negalėjo pervesti lėšų į kituose bankuose esančias sąskaitas. „Luminor“ atstovai tada teigė pirmą kartą susidūrę su tokia situacija, kai dėl techninių kliūčių taip ilgai sutriko veikla.
Lietuvos bankas vėliau pareiškė, kad „tokie incidentai netoleruotini“.
Pirmadienio pavakarę banko atstovai pranešė, kad sistema jau veikia pilnu tempu.