Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Marriott International“: mus domina ne tik Vilnius

Didžiausių pasaulio viešbučių sąraše esančio „Marriott International“ vadovybė norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 2 Viešbutis Lietuva

„Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Januszas Mitulskis sako, kad kalba eina apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“.

„Mes dairomės ir siekiame pasinaudoti geriausiomis progomis. Tai reiškia, kad norime pasirinkti tinkamą vietą ir tinkamą patikimą verslo partnerį, – mūsų bendrovė orientuojasi į ilgalaikį santykį. Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. Žiūrime kiekvieną projektą atskirai, bet noriu patikinti, kad mus domina ne tik Vilnius. Mes norime plėstis jūsų mieste, regione ir tikrai tai darysime“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė J.Mitulskis, pasak kurio jeigu Vilniuje būtų „Marriott International“ prekių ženklo viešbutis, jis nebūtinai veiktų franšizės principu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius