Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 01 13

„Meksika, gelbėk“ – Vakarų įmonės kraustosi iš Kinijos ir ieško naujų krantų

Šiuo metu daugybė Amerikos įmonių vertina riziką, susijusią su prekių gamyba Kinijoje ir kai kurios ima svarstyti galimybę perkelti verslą į kitą šalį, esančią daug arčiau namų – Meksiką.
Meksikos vėliava
Meksikos vėliava / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pavyzdžiui, ši stiprėjanti tendencija, praminta „near-shoring“, atkreipė mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“, kurios būstinė yra Arkanzase, dėmesį.

2022 metų pradžioje, kai „Walmart“ prireikė uniformų darbuotojams už milijoną JAV dolerių (užsakymą sudarė daugiau nei 50 tūkst. vienetų), kompanija jas pirko ne iš įprastų tiekėjų Kinijoje, o iš „Preslow“, šeimai priklausančios drabužių siuvimo įmonės Meksikoje.

Buvo 2022 metų vasario mėnuo ir atrodė, kad pasaulinės prekybos žemėlapis buvo gerokai perbraižytas. Baisiausia per šimtmetį pandemija apvertė laivybą aukštyn kojomis.

Prekių gabenimo per Ramųjį vandenyną kaina smarkiai išaugo, o uostus užkimšo plūduriuojantys laivai – tai buvo akivaizdus įrodymas, kad, kai kalbama apie būtiniausias prekes, priklausomybė nuo vienos tolimos šalies kelia pavojų.

Tarptautinių bendrovių dešimtmečius puoselėtu įsitikinimu, kad gamyba Kinijoje turi daugybę pranašumų staiga imta abejoti, ypač kai priešiškumas tarp Vašingtono ir Pekino sustiprėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius