-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mobiliojo ryšio kainų kare – nuspėjami konkurentų žingsniai

Lietuvoje įsisiūbavus mobiliojo ryšio kainų karui, bendrovės atsaką konkurentams – klipą ar plakatą – sugeba pagaminti per naktį. „Verslo žinios“ rašo, kad, anot rinkos dalyvių, greitus atsakymus padėjo parengti ne informacijos nutekėjimas, o gebėjimas nuspėti konkurentų žingsnius ir turimi paruoštukai.
Pildyk atsakymasį Labas kontraktą
Pildyk atsakymasį Labas kontraktą

„Bitei“ pristačius neribotų pokalbių planus už 22 litus, jau kitą dieną su 1 litu geresniu pasiūlymu ir per naktį sukurta reklama pasirodė „Tele2“, dar po kelių dienų – ir „Omnitel“.

„Galbūt per parą ir neįmanoma visko paruošti, tačiau, kai nuspėji, nujauti ir žvelgi vienu žingsneliu į priekį, tada ir sugebi greitai atsakyti. Nesureikšminame fakto, ar per parą, ar per septynias dienas į mūsų pasiūlymą savu atsakė konkurentai. Svarbiau, jog startavome pirmieji, o priimto sprendimo sėkmę matuosime rezultatais“, – sakė „Bitės“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys.

„Bitė Lietuva“ dirba su „McCann Erickson Romania“ reklamos agentūra iš Rumunijos. „Tele2“ yra didžiausia reklamdavė Lietuvoje, dirba su „Adell Taivas Ogilvy“. „Omnitel“ naująjį komunikacijos ir rinkodaros stilių kūrė „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius