Nors toks žingsnis nuosmukio laikais leistų užsitikrinti stabilias pajamas, kol kas joks „Omnitel“ konkurentas jo žengti neskuba, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Omnitel“ mokėjimų planų pertvarkos esmė – kiekvienam klientui bus suteiktas skirtingas asmeninis planas. To plano minimalus mėnesinis mokestis bus nustatytas pagal abonento 2008 m. vidutinę mėnesio sąskaitą už vietinius pokalbius ir SMS.
Jei žmogus pernai per mėnesį vidutiniškai vietiniams pokalbiams ir trumposioms žinutėms išleisdavo 50 Lt, tai ne mažiau kaip 50 Lt turės mokėti ir šiemet. Tačiau už šią sumą vartotojui bus suteikiama 50 proc. papildomų vietinių pokalbių minučių ir SMS nei už tą pačią sumą išeidavo anksčiau.
„Omnitel“ aiškina šitaip norinti paskatinti vartojimą. Tačiau tiems, kurie dėl sunkmečio šiemet ketino sumažinti išlaidas pokalbiams, to padaryti nepavyks – jos turės būti ne mažesnės nei pernai. Nors tokie mokėjimo planai turėtų būti patrauklūs ir kitiems mobiliojo ryšio operatoriams, šie tokiu pavyzdžiu pasekti neketina. „Bitė Lietuva“ savo esamiems klientams kainų nekeis“, – teigia „Bitės“ atstovė Rūta Latinytė. „Tele 2“ susilaiko nuo komentarų.
„Omnitel“ atstovai tikina, kad vartotojai puikiai sutiko naujieną, tačiau ekspertai teigia, jog žmonės dar turėjo per mažai laiko, kad suprastų naujieną. Jų teigimu, naujovė gali sukelti suirutę tarp klientų. Planai „Omnitel“ klientams bus keičiami dviem etapais: nuo kovo 15 d., likusiems – nuo birželio 1 d.