-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuolaidų karas parduotuvėse: daugėja klaidinančios reklamos

Įmonėms grumiantis dėl pirkėjų, vis daugiau pasitaiko klaidinančios reklamos. Specialistai perspėja – pirkėjo lūkesčių nepateisinusi reklama gali būti pripažinta klaidinančia.
Nuolaidos klaidina vartotojus.
Nuolaidos kartais klaidina vartotojus. / BFL/Gedimino Savickio nuotr.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, parduotuvės vitrinoje išvydęs užrašą „Nuolaidos iki 50 proc.“, pirkėjas tokios nuolaidos ir tikisi, nes parduotuvės savininkai pabrėžia skaičių 50. Nepateisinusi pirkėjo lūkesčių įmonė gali sulaukti baudos.

Šių metų kovo mėnesį Konkurencijos taryba nubaudė prekybos tinklą „Kotryna“, kuris vartotojams išsiųstose trumposiose žinutėse teigė, kad vaikiškiems drabužiams ir avalynei bus taikoma 20 proc. nuolaida. Viena vartotoja nuvykusi į parduotuvę sužinojo, kad ne visoms prekėms taikoma tokia nuolaida. Kaip rašo „Verslo žinios“, prekybininkai gali būti nubausti ir už dirbtines akcijas, kai kainos pakeliamos, o vėliau neva sumažinamos.

Pastebima, kad atėjus sunkmečiui, klaidinančios reklamos žymiai padaugėjo. Iki šių metų balandžio mėnesio Konkurencijos taryba už klaidinančią reklamą nubaudė penkias įmones, o bendra baudų suma siekia 245 tūkst. litų. Tai yra daugiau nei dešimt kartų daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

Konkurencijos tarybos atstovai teigia, kad ypač daug nusiskundimų gauna prasidėjus nuolaidų sezonui. Konkurencijos taryba turi teisę įpareigoti įmonę nutraukti reklamą, skirti įspėjimą ar baudą. Didžiausia bauda gali siekti iki 120 tūkst. litų.

„Verslo žinių“ kalbinta advokatė Lina Meškauskienė teigė, kad tokie atvejai, kai reklamuojamos nuolaidos iki 50 proc., o iš tikrųjų tokia nuolaida taikoma tik kelioms prekėms, turėtų būti laikoma klaidinančia reklama. Tačiau ne visada įmanoma įrodyti, kad tokia reklama yra klaidinanti.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius