Su 15min susisiekusi skaitytoja sakė, kad iš jos sąskaitos bankas papildomai nuskaičiavo 15 eurų, o jos kolegei – 3 eurus.
„Gavau pranešimą, kad papildžiau savo „MoQ“ sąskaitą. Buvau išsigandusi, nes nežinojau, ar į mano, ar į kažkieno kito paskyrą nukeliavo pinigai, nes mano paskyroje pinigų nebuvo atsiradę. Susisiekus su „MoQ“, jie pasakė, kad taip pat pinigų nematė“, – sakė Kristina.
„Nuvykusi į banką man sakė, kad turėčiau pildyti prašymą pinigams grąžinti. Ir kol buvau banke, įėjo kitas klientas, kuris nugirdo, kas nutiko, ir taip išėjo, kad nuo jo sąskaitos buvo nurašyti pinigai“, – pasakoja skaitytoja.
Jos teigimu, vėliau istoriją pasidalinus feisbuke, atsirado dar du nukentėję banko klientai.
SEB banko atstovė I.Kulvinskaitė portalui LRT.lt patvirtino, kad toks incidentas buvo. Pasak jos, pakartotinai nuskaičiuotų pinigų operacijų galėjo būti per kelis tūkstančius.
Kartu I.Kulvinskaitė teigia, kad techninė klaida jau ištaisyta ir pinigai bus grąžinti.
„Dėl techninės klaidos kai kuriems klientams už kai kurias liepos mėnesio operacijas lėšos buvo nurašytos pakartotinai. Klaida ištaisyta ir pinigai klientams bus šiandien grąžinti. Atsiprašome dėl nepatogumų“, – LRT.lt teigė I.Kulvinskaitė.
Anot skaitytojos Kristinos, sekmadienį perpiet pinigų į savo sąskaitą ji dar nebuvo atgavusi.
„Nuo manęs nurašė 15 eurų, tai dar nieko, bet kaip tiems, kurie neteko ir daugiau, pavyzdžiui, kelių šimtų, o jų reikia šiandien?“, – kilusius nepatogumus komentuoja 15min skaitytoja.