-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Slaptieji pirkėjai: bankų klientų aptarnavimo kokybė pernai pagerėjo

Slaptieji pirkėjai ištyrė, kad Lietuvos bankų sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė pernai pagerėjo, tačiau vienas rodiklis pastebimai sumenko – bankų darbuotojų gebėjimas parduoti papildomai, rašo „Verslo žinios“.
Šiaulių bankas
Šiaulių bankas / Šiaulių banko nuotr.

Į pirmą vietą pakilo Šiaulių bankas, jis žemyn stumtelėjo iki tol aptarnavimo lyderiu buvusį „Citadele“ banką. Trečias – SEB, o šios banko įvertinimui įtakos turėjo suprastėjęs kliento poreikių aiškinimasis. Tyrimas atskleidė, kad stipriausia mūsų bankų aptarnavimo grandis yra darbuotojų išvaizdos, aplinkos, kontakto pradžios, bendravimo sugebėjimų kriterijai, o silpniau bankininkams sekasi teikti pasiūlymą ar sprendimą, aiškintis kliento poreikius, pabaigti kontaktą ir papildomai parduoti.

2018 metais Lietuvoje bendras klientų aptarnavimo lygis bankų sektoriuje įvertintas 89,1 proc. ir Lietuva išliko 1-oje vietoje tarp Baltijos šalių. „Palyginti su pernai, kokybė padidėjo 1,4 proc. punkto“, – sako aptarnavimo kokybės bankų sektoriuje tyrimą atlikusios bendrovės „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė Nora Zikaitė.

Taip pat Lietuva yra vienintelė Baltijos šalis, kurioje bankų aptarnavimo kokybė, palyginti su 2017 metais, padidėjo, kai tuo tarpu Estijoje ir Latvijoje ji smuko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius