-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 02 10 /13:42

Turizmo departamentas nepasiduoda: „Real is beautiful“ viršijo lūkesčius

Turizmo departamentas aiškina, kad tik 4 „Lithuania. Real is beautiful“ nuotraukos yra darytos ne Lietuvoje. Paskutines dienas vadovės poste skaičiuojanti Jurgita Kazlauskienė aiškina, kad pasitiki projektu, kuris jau viršijo lūkestį.
Lietuvos turizmo reklamai – pigios nuotraukos iš kitų šalių
Lietuvos turizmo reklamai – pigios nuotraukos iš kitų šalių / 15min nuotr.

„Apmaudu, kad klaidingas sprendimas dėl 4 gamtą reprezentuojančių nuotraukų metė šešėlį ant viso Turizmo departamento ir jo inicijuoto rinkodaros socialiniuose tinkluose projekto“, – pranešime žiniasklaidai cituojama departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė, ryte pranešusi apie atsistatydinimą.

Nuotraukos, pasak jos, tėra nedidelė viso projekto sudėtinė dalis: sutartyje aiškiai apibrėžta, kad 350 nuotraukų įsigijimui numatyta 6,6 tūkst. Eur, kas sudaro 4,5 proc. visos sutarties vertės.

„Ši veikla dar nėra pradėta įgyvendinti. Projektas prasidėjo tik prieš pora mėnesių, tačiau pasiekti rezultatai viršijo lūkesčius: vertinant vartotojų įsitraukimą kiekvienas įrašas sulaukė vidutiniškai po 700 interakcijų, paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle „Lietuva. O čia ar buvai“ ir „Lithuania. Real is beautiful“ bei „Instagram“ turi daugiau kaip 84 tūkst. sekėjų,“ – cituojama J.Kazlauskienė.

Iki šios dienos „Facebook“ profilyje paskelbti 44 įrašai su nuotraukomis. 4 iš jų – asociatyvinės, neidentifikuojančios konkrečios geografinės lokacijos ar turistinio objekto, rašoma pranešime.

Kiek kitokią statistiką Žinių radijo eteryje penktadienį pateikė Tomas Nemura, konkursą laimėjusios agentūros „Turinio rinkodara“ savininkas. Anot jo, ne Lietuvoje daryta apie 10 fotografijų, paskleistų viešinant Lietuvą su šūkiu „Real is Beautiful“.

Turizmo departamentas konkursą paskelbė pernai rugpjūtį, o jau lapkritį pasirašė sutartį su bendrove „Turinio rinkodara“, jos vertė – 140 tūkst. eurų.
Štai ką už šiuos pinigus įsipareigojo atlikti bendrovė:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius