-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už klaidinančios reklamos skleidimą – 20 tūkst. Lt bauda „Lukoil“

Konkurencijos taryba skyrė 20 tūkst. Lt baudą bendrovei „Lukoil Baltija“ ir 1000 Lt baudą įmonei „Tūta“ už klaidinančios reklamos skleidimą.
Lukoil
Lukoil / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

Tyrimą taryba pradėjo gavusi vartotojo skundą, kad jį suklaidino reklama apie LUKOIL degalinėse vykdomą akciją „Sabonis 220“, nes jis, įvykdęs akcijos sąlygas, negalėjo įsigyti vienos iš pasirinktų reklamuojamų prekių.

Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad „Lukoil Baltija“ ir „Tūta“ skirtingomis informavimo priemonėmis (interneto svetainėse, LUKOIL degalinių teritorijose) skleidė akcijos „Sabonis 220“ reklamą, kuri skelbė, kad pirkdami degalų ar kitų prekių LUKOIL degalinėse už 30 ar daugiau litų vartotojai gauna akcijos lipdukus. Surinkus 15 lipdukų už ypatingą kainą galima įsigyti net penkių rūšių prekių.

Tačiau akcijai net neįpusėjus, nebuvo galima įsigyti vienos iš reklamuojamų prekių. Konkurencijos taryba pažymėjo, kad nors vartotojai buvo informuoti, jog prekių kiekis ribotas, tačiau įvertinę akcijos trukmę (apytiksliai trys mėnesiai) bei aplinkybę, jog lipdukų rinkimas gali užtrukti tam tikrą laiko tarpą, pagrįstai galėjo tikėtis, kad reklamos davėjas siūlomų prekių turės pakankamai ir kad jų nepritrūks dar neįpusėjus akcijai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius