Tyrimą taryba pradėjo gavusi vartotojo skundą, kad jį suklaidino reklama apie LUKOIL degalinėse vykdomą akciją „Sabonis 220“, nes jis, įvykdęs akcijos sąlygas, negalėjo įsigyti vienos iš pasirinktų reklamuojamų prekių.
Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad „Lukoil Baltija“ ir „Tūta“ skirtingomis informavimo priemonėmis (interneto svetainėse, LUKOIL degalinių teritorijose) skleidė akcijos „Sabonis 220“ reklamą, kuri skelbė, kad pirkdami degalų ar kitų prekių LUKOIL degalinėse už 30 ar daugiau litų vartotojai gauna akcijos lipdukus. Surinkus 15 lipdukų už ypatingą kainą galima įsigyti net penkių rūšių prekių.
Tačiau akcijai net neįpusėjus, nebuvo galima įsigyti vienos iš reklamuojamų prekių. Konkurencijos taryba pažymėjo, kad nors vartotojai buvo informuoti, jog prekių kiekis ribotas, tačiau įvertinę akcijos trukmę (apytiksliai trys mėnesiai) bei aplinkybę, jog lipdukų rinkimas gali užtrukti tam tikrą laiko tarpą, pagrįstai galėjo tikėtis, kad reklamos davėjas siūlomų prekių turės pakankamai ir kad jų nepritrūks dar neįpusėjus akcijai.