Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Valstybinis turizmo departamentas ieškos norinčių reklamuoti Lietuvą socialiniuose tinkluose

580 tūkst. litų turizmo Lietuvoje reklamai socialiniuose tinkluose. Tokį siūlymą už Europos Sąjungos pinigus pateikęs Valstybinis turizmo departamentas (VTD) sulaukė kritikos ir sustabdė konkursą, rašo „Lietuvos rytas“.
Vaizdas iš Gedimino pilies
Vaizdas iš Gedimino pilies / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Kad visiems atrodytų skaidriau, paskelbsime du konkursus: vieną – strategijai parengti, antrąjį – jai įgyvendinti“, – svarstė Valstybinio turizmo departamento direktorė Raimonda Balnienė.

Specialistai, laimėję konkursą, turėtų ne tik sukurti strategiją, bet ir metus viešinti Lietuvos turizmą internete, atsakyti į komentuotojų klausimus.

Žinios apie Lietuvą būtų dedamos ne tik į „Facebook“, bet ir į kitus socialinius tinklus, rusišką „Odnoklassniki“ („Bendraklasiai“). Informacija būtų teikiama keturiomis užsienio kalbomis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius