-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vidaus sandoriai keleivių vežimo sektoriuje vertinami nevienodai

Paliktus galioti vidaus sandorius keleivių vežimo sektoriaus atstovai vertina nevienodai, rašo „Verslo žinios“.
„Kautra“ maršrutiniai taksi
„Kautra“ maršrutiniai taksi / „Kautra“ nuotr.

„Visiškai atsisakyti vidaus sandorių nebūtų tikslinga. Bet ir palikti vien tik juos reikštų, kad nebūtų konkurencijos. Reikėtų protingo viduriuko“, – sakė vienos didžiausių Lietuvoje keleivių pervežimo bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

Tuo metu Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas Rimantas Martinavičius mano, kad vidaus sandoriai leis savivaldybėms neskelbti konkursų, o sudaryti ekonomiškai naudingą sandorį su savo vežimo kompanija: „Mažas procentas, kad savivaldybių įmonės būtų laimėjusios tuos konkursus, nes nelygios sąlygos: išlaikome autobusų stotis, infrastruktūrą, dalyvaujame viešuosiuose pirkimuose pirkdami dalis, transporto priemones. Taip vilkinamas laikas, mažinamas lankstumas, auga išlaidos. O privatūs vežėjai ateina visiškai kitokiomis sąlygomis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius