-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Western Union“ vadovas: „Paslaugų centras Vilniuje yra mūsų kompanijos stuburas“

Lietuvoje pirmąkart apsilankė aukščiausio lygmens „Western Union“ vadovas Jeanas Claude’as Farah, kuris nuo vasario atsakingas už kompanijos tarptautinius mokėjimus. Lietuvai jis pasiuntė aiškią žinią, ko iš šalies tikisi tarptautinės kompanijos – galima surasti pigesnių darbuotojų ir kitur, tačiau čia gaunamas „visas paketas“: talentai, infrastruktūra, kalbų mokėjimas ir gera energija. Tą jis atskleidė išskirtiniame interviu 15min.
Jean’as Claude’as Farah
Jeanas Claude’as Farah / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šiuo metu Vilniuje dirba šeštadalis JAV finansinių paslaugų ir informacinių technologijų kompanijos „Western Union“ darbuotojų, Lietuvoje įsikūręs operacijų centras kompanijai yra didžiausias. Bendrovė tapo ir viena didžiausių šalies darbdavių.

„Western Union“ Tarptautinių mokėjimų prezidentas J.C.Farah šį postą užėmė šiemet vasarį, jis kompanijoje dirba jau 19 metų.

Išskirtiniame interviu 15min jis Vilniuje įsikūrusį pagrindinį paslaugų centrą pavadino kompanijos stuburu ir plėtrą žada būtent čia.

„Aš pirmą kartą esu Vilniuje ir esu labai laimingas. Juo domiuosi tiek asmeniškai, tiek ir profesiškai“, – jau pasisveikindamas J.C.Farah palieka malonaus žmogaus įspūdį.

Pokalbyje kartu dalyvavo ir „Western Union“ Lietuvos generalinis direktorius Šarūnas Šuipis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah ir Šarūnas Šuipis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah ir Šarūnas Šuipis

– Esate Lietuvoje – koks jūsų vizito tikslas?

– Aš pasiilgau Šarūno (juokiasi). Leiskite man jums greitai paaiškinti, kas yra Vilnius ir kas yra Europa mums, „Western Union“. Turiu prisipažinti, kad aš, ko gero, esu paskutinis iš aukščiausių vadovų, kuris aplankė Vilnių, nors kompanijoje dirbu jau 19 metų ir čia mes įsikūrėme nuo 2010 m. gegužės.

Daug kartų planavau atvykti, bet vis nepavyko. Galiausiai nusprendžiau čia atvykti ne vien dėl apsilankymo. Atvykau čia su savo vadovaujama komanda, organizavome susirinkimą, kuris būna du kartus per metus. Vilniuje susirinkome dėl daugelio priežasčių.

Visų pirma, norėjau aplankyti operacijų centrą, kurį mes turime. Čia dirba 2000 žmonių, iš jų 400-500 yra atsakingi už tarptautinius mokėjimus – tai verslo padalinys, už kurį aš esu atsakingas „Western Union“.

O kita dalis – girdėjau labai daug gerų dalykų apie Vilnių ir čia esantį mūsų padalinį geriausios turimos praktikos aspektu – kaip tvarkomi reikalai bei atmosfera, kurią turite.

Atvykdamas čia nežinojau, ko tikėtis. Atvykau su aibe išankstinių nuostatų, bet išvyksiu su kitokiomis. Juk suprantate, verslą žmonės vykdo ir čia, Vilniuje, ir Europoje. Kuo tarsi tai galėtų skirtis? Tačiau atvykus pasirodė, kad būdai iš tiesų labai skiriasi.

– O kokie verslo organizavimo būdai Lietuvoje kitokie?

– Kuomet dirbi tarptautinėje kompanijoje ir mūsų yra 11 tūkst. žmonių visame pasaulyje, turime labai daug biurų. Per 19 metų, praleistų „Western Union“, aplankiau daugelį tų biurų, sutikau daug mūsų žmonių. Ir visuomet, kai nuvažiuoji į valstybę, kai užeini į biurą, tu išvyksti su tam tikra nuotaika. O ją sukuria žmonių energija, atsidavimas, savininkiškumas, rezultatų pasiekimas, kūrybiškumas ir panašūs dalykai.

Ir kai čia atvykau, pasakiau sau – gerai, aplankysiu centrą, mes čia turime 2000 žmonių, jie yra kompanijos stuburas, to, ką darome pasauliniu mastu. Turėjau suprasti, kaip žmonės čia vykdo veiklą.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah

Ir manau, kad jie mano sąraše sudėjo varneles daugelyje laukelių, kuriuos paprastai pasižymi aplankydamas padalinį. Jei reikėtų išmatuoti čia esančią energiją, manau, kad ji išlėktų per stogą.

Vidutinis darbuotojų amžius Vilniuje – 27 metai. Man sako, kad savo vizitu čia pakėliau mūsų amžiaus vidurkį, nes man jau 48.

Tačiau nemanau, kad jaunystė yra vienintelė tos energijos priežastis. Tai tik viena iš priežasčių. Pirmiausia tai mentalitetas – žmonės laimingi ateina į darbą. Gali būti ir 75 metų amžiaus, ir jei ateini į darbą laimingas, tu spinduliuoji tą pačią teigiamą energiją.

Tai susiję su kultūra ir kontekstu. Žmonės laimingi čia ateidami į darbą, galėdami dirbti ir pasiekti. Ne visur pasaulyje taip randi.

Ir tai nėra tik „Western Union“ bėda. Neatskleisiu čia jokios paslapties sakydamas, kad jei nuvyksite į biurą Paryžiuje ar Londone, matysite, kad žmonės yra gana užgesę.

Žinoma, jie sakys, kad reikia turėti darbą. Tačiau jei pirmadienį jų paklausi, kaip sekasi, atsakys – o kaip aš galiu jaustis pirmadienio rytą? – Žmogau, čia tai geras energijos lygis. Arba jie penktadienį tau pasakytų, kad „pagaliau, ačiū Dievui, penktadienis“, juk taip?

Mes visi buvome 27-erių ir puikiai žinome, kad jų tarpe yra ir nuobodžių žmonių. Tad nesiekime to su amžiumi – tai susiję su kultūra ir faktu, kad žmogui suteikta galimybė dirbti tarptautinėje kompanijoje, ir nereikia palikti savo namų šalies. Tai didelė galimybė.

– Jei gerai suprantu, esate patenkintas Lietuvos darbuotojais?

– Patenkintas nėra tas žodis, kurį naudočiau. Tuoj paaiškinsiu, kodėl. Aš čia atvykau ne dėl patikrinimo. Neturiu sąrašo, kuriame būtų parašyta, tvarka, jei, Šarūnai, padarei šitai, aš esu patenkintas.

Aš naudočiau žodį – sužavėtas. Aš sužavėtas ir aš čia daug išmokau. Nejaučiu gėdos sakyti, kad mokausi kiekvieną dieną. Nieko nereiškia, kuo aš esu savo karjeroje – nėra tokio momento, kad nebūtų ko naujo išmokti. Žinote, per tas 2-3 dienas, kurias čia praleidau, išmokau itin daug. Ir tą sakiau žmonėms, kuomet mes lankėme miestą.

Aš grįšiu su tam tikromis pamokomis, kurias pritaikysiu kitur. Ir pritaikysiu kitose mūsų komandose. Nes manau, kad Vilniuje šie darbai atliekami labai gerai.

46 WEster union nuotr.
46 WEster union nuotr.

– Kiek Vilnius svarbus „Western Union“ veikloje?

– Kai klausiate, kiek man svarbus Vilnius, galite tikėtis atsakymo, kad labai svarbus, vidutiniškai svarbus arba žemos svarbos. Aš naudočiau tik vieną žodį. Tai stuburas. Tad kiek svarbus yra stuburas? Ar galėtumėte atsistoti, jei stuburas turėtų problemų? Ar galėtumėte vaikščioti? Ar galėtume aptarnauti kitus, jei jūsų stuburas turėtų problemų? Atsakymas visiems šiems klausimams – ne.

Tad Vilnius „Western Union“ operacijoms yra tas stuburas, kuris išlaiko tave stovintį ir leidžia vaikščioti bei aptarnauti visus klientus.

– Kaip „Western Union“ sekasi vykdyti veiklą pasaulyje, kiek ji sėkminga?

– „Western Union“ gyvuoja jau gana ilgą laiką, daugiau nei 166 metus. Paslaptis, kodėl kompanija gyvuoja tiek laiko, itin tampriai susijusi su faktu – ji tarnauja poreikiams, kuriuos vartotojai turėjo ir turės visame pasaulyje.

Tas poreikis – tai ne pinigų pavedimas. Tai yra pinigų judėjimas. Leiskite paaiškinti skirtumą. Pinigų pavedimas yra paprasčiausias veiksmas, kurį tu atlieki. Pinigų judėjimas – yra daugiau nei tai. Tai ne veiksmas. Tai yra priežastis, kodėl tu judini pinigus.

Pavedimas yra perkėlimas iš taško A į B tašką. Bet kuomet pinigai juda, jie juda dėl priežasties: jie juda tam, kad suteiktų išsilavinimą tavo sūnui, kuris liko tavo namų valstybėje, arba tam, kad padėtum sumokėti ligoninės ar sveikatos priežiūros išlaidas tavo mamai, kuri liko kitoje valstybėje.

123rf.com/Eurai
123rf.com/Eurai

Mūsų vizija – tapti lyderiu tarptautiniuose ir skirtingų valiutų mokėjimuose. Ir ne tik pinigų pavedimų. „Western Union“ nelygiagrečiai dirba ir su pinigų pavedimais, visu rūšių transakcijomis, kokias tik žinome.

Kuomet tenka duoti interviu, visuomet metu iššūkį – pasakyti nors vieną pavyzdį ar pinigų judėjimo scenarijų, kurio ši kompanija negalėtų įgyvendinti. Matau, susimąstėte. Ernestai, jei jūsų sūnui ar broliui bet kurioje iš 199 valstybių skubiai reikia pervesti pinigų – mes tą galime įgyvendinti.

Kartais galbūt norėsite, kad pinigai būtų nuskaičiuoti nuo jūsų sąskaitos, jei nenorite nešti grynųjų į padalinį. Kartais norėsite pasinaudoti mobiliąja aplikacija pinigams siųsti. Kartais norėsite, kad žmogus pinigus gautų į mobilią piniginę, ar sąskaitą, ar grynais – atliekame tai visais būdais.

– Tačiau ir pasaulinei žiniasklaidai teigiate, kad veiklą kreipiate į „didesnio augimo sritis“? Kokios tai sritys?

– Nėra jokios mistikos ir jokios paslapties neatskleidžiu, kai sakau, kad visa industrija keliasi į skaitmeninę erdvę, taip?

Jei nusikeltume 15 metų atgal ir pasakyčiau tuomet „Ernestai, po 15 metų tu paimsi telefoną ir naudodamas programėlę galėsi pervesti pinigus“, būtum pasakęs, kad šis vyrukas yra kuoktelėjęs, ant kurio debesies jis gyvena. Ar ne? Bet dabar tai tiesa, tokią galimybę mums suteikė technologijos.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Western Union“ klientų patirties centras
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Western Union“ klientų patirties centras

Visas finansų sektorius pasiima tai, ką suteikia technologija, ir vis greičiau. Į ką mes dabar telkiamės – tai verslo skaitmenizavimas. Ar tai būtų vartotojų, ar verslo segmentas, skaitmeninis – pagrindinis žodis.

Mes turime užtikrinti, kad einame koja kojon su tuo, kas vyksta industrijoje, kur linksta vartotojų, klientų lūkesčiai ir norai. Viskas juda į skaitmeninę erdvę ir mes turime su tuo spėti.

Ar tai reiškia, kad vieną dieną atėję į kurią nors 500 tūkstančių mūsų aptarnavimo vietų nebegalėsite pervesti pinigų, nes tapome visiškai skaitmeniniai? Ne! Ir tai yra „Western Union“ žavesys.

JAV dažnai naudojamas posakis – sutuokėme plytą su kliku (paspaudimu). Plyta, tai vieta, kur aptarnaujame klientus, nes ją pastatėme iš plytų. O klikas – skaitmeninė paslauga. „Western Union“ yra viena iš tų kompanijų, kuri šiuos dalykus sutuokė geriausiai.

– Dabar vyksta fintech (finansinių technologijų) revoliucija ...

– mes juos mylime!

– …kaip tai keičia konkurenciją rinkoje?

– Norėčiau, kad performuluotumėte klausimą. Kodėl manote, kai kalbate apie fintech, kad reikėtų įdėti konkurenciją į tą patį sakinį. Jūs galite, bet tai nėra vienintelis būdas.

Leiskite paaiškinti. Šiandien „Western Union“ neteigia, kad ji turi visa ką geriausia, visame kame. Mes esame pinigų judėjimo lyderiai ir tai įrodyta. Bet tai nereiškia, kad mes kiekvieną mylią ir kiekvieną žingsnį žengiame geriausiu įmanomu būdu.

Tai lyg turėtumėte vaiką mokykloje. Jūsų vaikas gali būti pirmūnas klasėje, bet tai dar nereiškia, kad jo pažymiai visuose dalykuose bus patys aukščiausi – kažkas kitas gali būti daug geresnis už jį matematikoje, bet tik matematikoje. Ir šiandien, kai mes žiūrime į fintech, mes į juos žiūrime ne tik per konkurencinę prizmę. Mes į sritį žiūrime per bendradarbiavimo lęšį.

Mes nevertiname jų kaip konkurentų ir nevertiname vien pagal tai, kaip galėtume sutriuškinti ar kaip apsisaugoti nuo to, kad jie įveiks mus. „Western Union“ fintech traktuojame kitaip.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Western Union“ klientų patirties centras
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Western Union“ klientų patirties centras

Dabar kiekvienas, Tomas, Dikas ir Haris, jei nusprendė, gali ateiti, sukurti fintech ir žengti į mokėjimų rinką, taip? Bet ar visi jie sėkmingi? Atsakymas – ne. Ar dalis iš jų yra sėkmingi? Atsakymas – taip. Bet tam tikrose srityse.

Neminint pavadinimo, yra dabar viena kompanija, apie kurią visi kalba. Ir žinote – jos vertė mažesnė nei vienas milijardas dolerių. Ar žiūrėjote, koks jų pelnas, ar jie pelningi? Šiemet galbūt bus pirmą kartą. Ir jie uždirbo ką – du, tris milijonus pelno?

Jei idėja praranda pinigus, kaip jūs užtikrinsite, kad ji toliau augs ir bus pelninga?

– Tačiau ar yra potencialių partnerysčių, įmonių, su kuriomis kalbatės?

– Partnerystės, įsigijimai – tai yra visuomet padėta ant stalo „Western Union“. Mes nuolat ieškome partnerių ar turto, kurį galėtume įsigyti. Ir kuomet tai turi prasmę – taip, kodėl ne. Jei tai man padeda geriau veikti ar patobulinti mano paslaugas klientams – taip, kodėl ne?

Mes neturime komplekso, kad, jei tai sukurta išorėje, tai jau blogai. Mes nesiekiame sukurti viską viduje. Neturime to komplekso.

Vienintelis dalykas, dėl kurio sunkiai užmiegame naktį – kaip klientus ir vartotojus aptarnauti geriau. Ir jei tam reikia įsigyti technologijas ar bendradarbiauti su kita kompanija – tebūnie, mes tam atviri.

– Ko vartotojai artimiausiu metu galėtų tikėtis mokėjimų rinkoje?

– Vartotojai yra godūs. Mes visi esame vartotojai, prieš tai, kai mes esame darbdaviai. Jūs taip pat esate vartotojas, kai pirkote kostiumą. Ir žinome, kad vartotojai yra godūs: jie nori greičiau, geriau, pigiau ir dar efektyviau. Ir mes turime į tai fokusuotis. Ir sakau, technologijos – vienintelis būdas mums tapti greitesniems ir kartais pigesniems, efektyvesniems.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Pinigai
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Pinigai

– Ar ketinate kokių naujų paslaugų pasiūlyti artimiausiu metu?

– Mes visuomet žiūrime, ką renkasi vartotojai, ir naujovės neateina tik iš visiškai naujų produktų, kurių jie dar niekuomet nenaudojo. Naujovės ateina iš to, kaip mes juos aptarnaujame. Naujovės ateina iš kanalo, kurio jie niekuomet nenaudojo.

Prieš 15 metų, kai norėjote pervesti pinigus, turėjote nueiti į tašką. Pinigų gavėjas turėjo nueiti į kitą vietą. Dabar pinigus galima pervesti per programėlę į sąskaitą. Ar tai visiškai nauja? Tai naujas kanalas, bet idėja ta pati. Mes visuomet ieškome kanalų ir naujų būdų aptarnauti klientus.

Jei naujove laikote, ar mes rytoj pradėsime pardavinėti automobilius, tai atsakymas – ne. Bet viskas, kas yra susiję su mokėjimais, tarptautiniu pinigų judėjimu – mes visuomet kuriame inovacijas šioje srityje, ar tai būtų produkto, ar kanalo perspektyva.

Jei turėtume kažką naujo, negalėčiau pasakyti – esame viešai akcijas kotiruojanti kompanija ir negalėtume tokių dalykų atskleisti.

– Kokios pagrindinės operacijos atliekamos čia, Vilniuje?

– (atsako Š.Šuipis) Pagal apibrėžimą, tai yra bendrųjų paslaugų operacijų centras, jis turi 60 skirtingų funkcijų. Jei jas reikėtų sudėlioti į krepšelius, pirmasis, sakyčiau, yra klasikinės bendrosios paslaugos, tokios kaip buhalterinė apskaita, finansai, žmogiškieji ištekliai.

Tuomet yra tai, ką mes vadiname verslo operacijomis – skaitmeninės paslaugos, atitiktis, reguliarios operacijos, čia dirba žmonės, kurie aptarnauja klientus išorėje. Ir tuomet kitos operacijos – tai yra tikrai aukštos pridėtinės vertės darbai, kurie „Western Union“ centrą Lietuvoje padaro specifinį ir unikalų.

 „Western Union Lietuva“ nuotr./ „Western Union Lietuva“ atidarė savo pirmąjį Klientų aptarnavimo padalinį
„Western Union Lietuva“ nuotr./ „Western Union Lietuva“ atidarė savo pirmąjį Klientų aptarnavimo padalinį

Vilniuje yra 250 skirtingų pareigybių, ir žmonės aptarnauja „Western Union“ klientus viduje, išorėje, nutolusius geografiškai visame pasaulyje, išskyrus Pietų Ameriką. Bet visa kita, nuo Naujosios Zelandijos iki Havajų krantų, yra atliekama čia.

– Kokie jūsų planai Lietuvoje? Ar planuojate čia plėtrą, o gal atvirkščiai, ketinate mažinti veiklos apimtis?

– Žinau, kad jūs klausiate apie ateitį, bet aš jums pakalbėsiu apie praeitį. Leiskite pasakyti, kodėl. Šiandien aš su jumis esu labai atviras. Kuomet mes pradėjome veiklą Lietuvoje, mes sakėme, oho, jei pavyks šitą padalinį išplėsti iki 300 žmonių per trejus metus, tai bus sėkmė.

Mažai galėjome nutuokti, kad čia augsime tiek, kiek užaugome ir nuėjome nuo nulio darbuotojų iki 2000 žmonių.

Klausimą, kodėl pasirinkome Lietuvą, gauname ne tik čia, bet ir užsienyje. Ir mano atsakymas – tai Lietuva pasirinko mus. Vaikinai, jūs mums nepalikote kito pasirinkimo.

Kai pamatai, ką Lietuva siūlo, jei nori rinktis kitą, turi turėti labai gerų priežasčių.

Lietuva pasiūlė infrastruktūrą, pasiūlė intelektą, pasiūlė kalbų mokėjimą, įgūdžius. Tiesa? Nemačiau jokios kitos šalies, kuri turėtų tokį stiprų pasiūlymą, kad pasakytume: „Dieve, kaip sunku išsirinkti“.

Tad nemanau, kad mes pasirinkome Lietuvą – jūs mums nepalikote jokių kitų pasirinkimų.

– O kokie jūsų planai?

– Mūsų verslas auga, mūsų poreikiai, vertinant operacijas, ir viską, ką pasakė Šarūnas, taip pat auga. Kokia mūsų pageidaujama vieta augti? Žinoma, tai Vilnius. Aš nematau priežasties, kuri lemtų svarstyti kitus pasirinkimus, išskyrus tą, jei viskas, ką minėjau Lietuvoje, imtų ir pasikeistų.

– Šiuo metu darbo jėgos kaina Lietuvoje stipriai auga, įmonėms sunkiau rasti naujų darbuotojų, ar tai kelia iššūkių „Western Union“?

– Mes „Western Union“ didžiuojamės tuo, kad esame viena iš pirmųjų kompanijų, kuri čia atėjo ir pasakė – tai yra vieta, kur turėtume kurti savo operacijų centrą. Po mūsų atėjo kiti dideli vardai ir tai tik patvirtina, kad tai yra teisinga vieta būti.

Dabar, ar mes varžomės dėl talentų? Taip, bet mes konkuruojame visur. Ar mes mokame atlyginimus ir užtikriname jų augimą? Taip, bet ne tik Lietuvoje – visur.

Nenoriu, kad žiūrėtume į Lietuvą labai siauru kampu, tarsi va, pigi darbo jėga, einame čia.

Aš jums galėčiau surasti daug pigesnės darbo jėgos nei čia. Bet tikrai ne tokių pačių gebėjimų.

„Western Union“ tikrai ten neis, nes ko mums reikia – tai pilno paketo. Vertinant tik per darbo jėgos kainą, tai būtų blogas požiūris.

– Sakėte, jog čia esate sužavėtas – kuo „Western Union“ kultūra skiriasi nuo kitų kompanijų?

– Būsiu labai šališkas savo atsakymu, nes čia jau dirbu 19 metų. Bet pasakysiu – negaliu prisiminti, kas mane čia atvedė, tačiau galiu labai aiškiai pasakyti, kas mane čia išlaiko. Aš „Western Union“ lieku dėl darbo aplinkos, dėl galimybės ir laisvės atrasti, kurti, dėl galimybės daryti klaidas ir iš jų mokytis ir judėti toliau. Nemanau, kad visos kompanijos turi tokią aplinką.

Tikiu, kad jei nueitumėte į didelį banką – vėl neminėsiu jokio pavadinimo, nenoriu susipykti su jokia kompanija – jei nueisite į didelį banką, jie turi labai daug procesų, ir viskam jie turi atskirą procesą. Net ir šiam interviu jie man būtų pasakę, kokios spalvos kaklaraištis turėtų būti ir ką aš galiu pasakyti, ko negaliu pasakyti.

Žinoma, mes ir „Western Union“ esame paruošti bendrauti su žiniasklaida, tačiau jūs nematėte manęs, kad kalbėčiau tik tam tikrų rėmų ribose. Ir tai yra šios kompanijos žavesys – tai laisvė kurti ir prisiimti riziką tarptautiniu lygmeniu.

Ko mes nedarome pakankamai, šio vizito metu suvokiau, kad čia esančius talentus galėtume perkelti į kitus biurus pasaulyje, ir atitinkamai – čia atvežti žmonių iš kitų biurų. Kryžminė darbuotojų kaita tarptautinėje kompanijoje galėtų būti spartesnė. Talentai, kuriuos čia matome, galėtų būti panaudojami kompanijoje ir kitur, esu įsitikinęs, kad jie svetimoje aplinkoje galėtų patobulėti netgi dar labiau.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jean’as Claude’as Farah

– Ar „Western Union“ paslaugos Lietuvoje populiarios?

– Lietuvoje mes puikiai žinomi savo paslaugomis – kiekvienoje valstybėje yra žmonių, kuriems reikia pervesti pinigus iš taško A į tašką B.

Tačiau būsiu nuoširdus. Jei čia paslaugų žinomumas toks pats, kaip ir Indijoje, kur turime 20-30 milijonų indų, gyvenančių užsienyje, tai atsakymas yra ne. Jūs turite tik 3 milijonus žmonių.

Tačiau ar kiekvienas atskiras klientas yra man tiek pat vienodai svarbus – žinoma. Jei norite pervesti pinigus į kitą pasaulio vietoje, nesvarbu, būsite iš Indijos ar iš Lietuvos – aš esu čia tam, kad jums padėčiau.

– Ar jums patiko viešnagė Vilniuje?

– Aš džiaugiuosi, kad trečią ir paskutinę viešnagės dieną oras yra puikus. Mano 18-metė dukra neseniai paklausė, kiek valstybių aš esu aplankęs. Ir žinote, aš niekada neskaičiavau. Pasiėmiau kalendorių ir pradėjau skaičiuoti. Ir suskaičiavau 79. Lietuva dabar jau bus 80-a. Ką noriu pasakyti – aplankiau 80 šalių ir, žinoma, aš su savo šeima nenorėčiau grįžti į visas jas. Grįžčiau tik į kelias iš jų. Ir Lietuva tikrai būtų viena iš jų.

– Ačiū už pokalbį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius