Tai jis pareiškė interviu dienraščiui „Verslo žinios“.
„Mes šiek tiek veikiame Rygoje, turime keletą krypčių ir visada esame atviri pasiūlymams. Akivaizdu, sprendimas atsiųsti antrą lėktuvą į Vilnių rodo mūsų įsipareigojimą Vilniui ir Lietuvai, taigi mes koncentruojame daugiau pajėgumų čia. Bet mes taip pat atviri kitoms galimybėms, negaliu neigti, kad ateityje mes galime turėti keletą kitų krypčių. Tačiau Vilnius, tikėtina, išliks didžiausia mūsų baze Baltijos valstybėse“, – sakė G.Abranas.
Jo teigimu, Vilniaus oro uostas pradėjo stabilią plėtrą kurdamas žemų kainų infrastruktūrą, galėdamas pasiūlyti oro bendrovėms augimo perspektyvas. Yra daug galimybių Vilniui pritraukti naujų tiesioginių krypčių.
„Manau, kad Lietuva priėmė gerą sprendimą atidarydama rinką ir leisdama čia veikti keliems vežėjams. Yra daugiau kitų valstybių, įskaitant šalis Vidurio ir Rytų Europoje, kurios finansuoja savo tradicines, pinigų stokojančias oro bendroves, tai žlugdo konkurenciją. Žinoma, tai mums nepatinka, mes norėtumėme konkuruoti vienodomis sąlygomis. Mes neturime jokios namų bazės, neturime paramos iš jokios valdžios. Manau, kad šiuo atveju geras pasirinkimas vyriausybėms būtų ginti laisvą konkurenciją, o ne ją žlugdyti“, – kalbėjo G.Abranas.
Trečiadienį „Wizz Air“ paskelbė, kad nuo kitų metų gegužės pabaigos ketina plėsti veiklą didžiausiame Lietuvoje tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Bendrovė nuo kitų metų gegužės pabaigos oro uoste laikys dar vieną „Airbus A320“ orlaivį, be to, pasiūlys keturias naujas kryptis – į Liverpulį, Paryžių, Oslą ir Bergeną.
Be to, nuo 2012-ųjų gegužės „Wizz Air“ iš Vilniaus oro uosto dažniau skraidins į Londono Lutono ir Eindhoveno oro uostus.
Nuo šių metų balandžio vidurio veiklą Vilniuje pradėjusi „Wizz Air“ iš Vilniaus „Airbus A320“ orlaiviu skraidina į Korką, Londoną, Donkasterį, Barseloną, Milaną, Romą, Eindhoveną, Dortmundą.
„Wizz Air“ skelbiasi esanti didžiausia pigių skrydžių bendrovė Vidurio ir Rytų Europoje, įmonėje dirba 1,5 tūkst. darbuotojų. Per pastaruosius 12 mėnesių bendrovė aptarnavo 10,6 mln. keleivių.