Apklausa rodo, kad spalio viduryje pasirodęs „iPhone 4S“ gana smarkiai pakeitė vartotojų polinkį rinktis vieną ar kitą išmanųjį telefoną. 44,5 proc. amerikiečių, pirkusių išmanųjį įrenginį per paskutinius tris mėnesius, pirmenybę teikė „iPhone“. Ankstesnį ketvirtį šis rodiklis sudarė 25,1 proc. Beje, 57 proc. naujai įsigijusių „iPhone“ įrenginį vartotojų pasirinko būtent „iPhone 4S“, o ne pigesnius „iPhone 4“ ar „iPhone 3GS“.
Pastebimas ir „Android“ išmaniųjų telefonų pardavimų sumažėjimas: jei prieš „iPhone 4S“ anonsą parduodamų telefonų su „Android“ dalis sudarė 61,6 proc., tai metų pabaigoje ji sumažėjo iki 46,9 proc. Tiesa, ši „Google“ platforma ir jos pagrindu pagaminti išmanieji telefonai vis dar pirmauja JAV rinkoje prieš „iOS“: pastaroji užima maždaug 30 proc. rinkos, o „Android“ – 43,6 proc.
Tyrimas taip pat parodė, kad RIM telefonai užima 14,9 proc. JAV rinkos, o „Windows Mobile“ ir „Windows Phone 7“ – 5,9 proc.