Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Japonijoje išrastas laižomas ekranas, kurio tikslas – imituoti maisto skonį

Japonijos profesorius perkėlė multisensorinę žiūrėjimo patirtį į naują lygį – sukūrė laižomo televizoriaus ekrano prototipą, kuris gali imituoti maisto skonį.
„Taste the TV“ (TTTV) – laižomo televizoriaus ekrano, kuris gali imituoti įvairių maisto produktų skonį, prototipo demonstravimas Tokijuje.
„Taste the TV“ (TTTV) – laižomo televizoriaus ekrano, kuris gali imituoti įvairių maisto produktų skonį, prototipo demonstravimas Tokijuje. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Palaižyti ekraną

Įrenginyje, pavadintame „Taste the TV“ (TTTV), naudojama karuselė su 10 skonio talpyklų, kurios purškiant kartu sukuria tam tikro maisto skonį. Tuomet skonio mėginys ritinėjamas ant higieninės plėvelės virš plokščio televizoriaus ekrano, kad žiūrovas galėtų paragauti.

„Šioje eroje tokia technologija gali pagerinti žmonių ryšį ir bendravimą su išoriniu pasauliu“, – „The Guardian“ sakė Tokijo Meidži universiteto profesorius Homei Miyashita.

„Tikslas – suteikti žmonėms galimybę patirti kažką panašaus į valgymą kitoje pasaulio pusėje esančiame restorane, net ir būnant namuose“, – sakė profesorius.

H.Miyashita dirba su maždaug 30 studentų komanda, kuri yra sukūrusi įvairių su skoniu susijusių prietaisų, įskaitant šakutę, suteikiančią maistui sodresnį skonį. Jis sakė, kad TTTV prototipą sukūrė per pastaruosius metus, o komercinės versijos gamyba kainuotų apie 100 000 jenų (770 eurų).

Jo teigimu, išradimą galima pritaikyti nuotoliniam mokymuisi, degustavimo žaidimams ir viktorinoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius