Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Lietuvių projektas „AdTarget“ tarptautinėje technologijų konferencijoje Kijeve pateko į finalą

Lietuvių komanda AdTarget.me, kurianti inovatyvią internetinės reklamos sistemą, spalio 18–19 d. dalyvavo Kijeve vykusioje „IDCEE“ konferencijoje ir pateko tarp 12 geriausių komandų. Startuolių konkurse varžėsi 172 projektai iš viso pasaulio, renginyje apsilankė daugiau nei 2000 dalyvių.
Žmogus dirba su kompiuteriu
Žmogus dirba su kompiuteriu / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Reklama

„98 proc. el. komecijos tinklalapio lankytojų išeina neatlikę jokio veiksmo – nenupirkę prekės, neužsiregistravę gauti naujienlaiškio, neužsakę jokios paslaugos. AdTarget.me sistema leidžia pagauti jūsų svetainę palikusius lankytojus internete ir jiems parodyti asmeniškai pritaikytą reklamą, susijusią su jūsų prekėmis ar paslaugomis“, – apie AdTarget.me veikimą pasakojo vienas projekto iniciatorių Deividas Talijūnas.

„Mūsų reklamos sistema apjungia tarptautines reklamos platformas bei didžiausius vietinius tinklus, todėl jūsų buvusį lankytoją galime pagauti labai greitai – nesvarbu, ar jis lankosi Supermama.lt forume, ar skaito technologijų naujienas Techcrunch.com portale, – tęsė projekto vadovas Eimantas Sabaliauskas. – Didelis pasiekiamumas yra vienas iš mūsų sistemos privalumų.“

Tokio tipo reklama yra vadinama pakartotiniu nukreipimu (angl. retargeting) ir yra iki 10 kartų efektyvesnė nei įprasta interneto reklama. Tačiau šis reklamos būdas nepakeis įprasto reklamos planavimo internete. „AdTarget.me tikslas – sugrąžinti vartotoją, o įprasta reklama internete atveda naujų vartotojų“, – reklamos tipų skirtumus aiškina E.Sabaliauskas.

AdTarget.me komanda ne tik pristatė savo projektą prieš 2000 žmonių auditoriją pagrindinėje scenoje, bet ir spėjo nusifilmuoti oficialiame „IDCEE“ konferencijos reklaminiame įraše, pozavo prieš fotografus su Ukrainos vicepremjeru ir davė interviu vietinei žiniasklaidai. „Tokia sėkmė nusišypsojo tik 4 ar 5 startuoliams, – džiaugėsi E.Sabaliauskas. – Visos konferencijos metu jautėme didelį susidomėjimą mūsų kuriama sistema, užmezgėme tikrai daug naudingų pažinčių.“

Pakartotinis reklamos nukreipimas nėra naujas reklamos būdas, plačiau taikyti pradėtas prieš keletą metų. Pasaulyje veikia ne viena pakartotinio reklamos nukreipimo platforma – „Criteo“, „Adroll“, „MyThings“, „Google Remarketing“ ir kt. Dauguma reklamos agentūrų taip pat gali pasiūlyti savo partnerių pakartotinio reklamos nukreipimo sprendimus. Visgi sėkmingai kampanijai reikalingo itin didelio lankytojų pasiekiamumo centrinėje ir rytų Europoje kol kas neturi nei vienas šios paslaugos tiekėjas.

AdTarget.me komanda jau pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Google“ kompanija. Netolimos ateities planuose – Lenkijos, Ukrainos, Turkijos bei Rusijos vietinių reklamos tinklų prijungimas. „Su interneto reklama dirbame daugiau nei 10 metų. Palaikome šiltus santykius su didžiausiais šio regiono žaidėjais“, – teigė D.Talijūnas.

Šiuo metu AdTarget.me sistema yra uždara, ja naudotis gali tik atrinktos įmonės. Projektas bus viešai pristatytas gruodžio mėnesio pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius