Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Perkant paslaugas svarbiau už kainą tampa įsipareigojimai

Didžiosioms šalies įmonėms renkantis informacinių technologijų (IT) sistemų priežiūros paslaugų teikėją svarbiausia, kad šis vykdytų pažadus bei įsipareigojimus ir turėtų kompetentingą komandą, rodo tyrimas.
Kompiuteris
Kompiuteris / Fotolia nuotr.

Tokios savybės, kaip teikėjo lyderystė rinkoje, žinomumas ar platus paslaugų spektras, mažiausiai svarbios, penktadienį informuoja „Verslo žinios“.

Klientams nelabai svarbu ir tai, ar IT paslaugos teikiamos remiantis gerosiomis pasaulinėmis IT praktikomis.

IT sprendimų bendrovės „Blue Bridge“ direktorius Dalius Butkus teigia, jog jam netikėta, kad tarp svarbiausių savybių, pagal kurias didžiosios įmonės vertina IT tiekėjus, neminima patraukli paslaugų kaina.

51 proc. TNS apklaustų įmonių per paskutiniuosius 6 mėnesius paslaugas pirko iš vienos, 31 proc.- iš dviejų, 18 proc. – iš trijų ir daugiau IT sistemų priežiūros ir konsultacijų paslaugas teikiančių įmonių 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius