Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Išmaniuosius telefonus pamėgę gyventojai vis dažniau juose tikrinasi sąskaitos likutį

„Swedbank“ duomenimis, išmaniuosius telefonus naudojantys gyventojai vis dažniau šiuo įrankiu tikrina, kiek pinigų turi einamojoje sąskaitoje. Funkcija, leidžiančia akimirksniu sužinoti sąskaitos likutį papurčius telefoną, per mėnesį banko klientai pasinaudoja daugiau nei 210 tūkst. kartų. „Swedbank“ programėlę į savo išmaniuosius telefonus iš viso yra atsisiuntę daugiau nei 100 tūkst. banko klientų.
„Motorola“ numato, kad telefono rėmas bus standartinis, tačiau kokias detales – ekraną, procesorių, kamerą, bateriją ir t.t. – naudoti, spręs pirkėjai.
„Motorola“ numato, kad telefono rėmas bus standartinis, tačiau kokias detales – ekraną, procesorių, kamerą, bateriją ir t.t. – naudoti, spręs pirkėjai. / „Motorola“ iliustr.

„Kiek sąskaitoje liko pinigų, yra aktualus klausimas žmonėms, kurie įpratę dažnai atsiskaitinėti mokėjimo kortele. Žinant savo sąskaitos likutį visuomet lengviau planuoti išlaidas, o tuo pačiu išvengti nepatogių situacijų, kuomet atsiskaitant kortelėje pritrūksta lėšų. Dėl šios priežasties žmonės vis aktyviau naudojasi išmaniosiomis bankų programėlėmis, leidžiančiomis reikiamą informaciją gauti čia ir dabar“, – pasakoja „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė.

Įsijungus programėlę ir papurčius telefoną, sąskaitoje esanti suma iškart parodoma telefono ekrane. Aktyvūs programėlės naudotojai tikrindami sąskaitos likutį savo telefoną papurto beveik kas antrą dieną – vidutiniškai 14 kartų per mėnesį. Tokia galimybė akimirksniu sužinoti sąskaitos likutį „Swedbank“ programėlėje pasiūlyta šių metų vasarą.

„Swedbank“ duomenys taip pat rodo, kad gyventojai vis dažniau telefoną pasitelkia ir norėdami pervesti pinigų. Šių metų spalio mėnesio duomenimis, telefonu atliktų mokėjimų skaičius per metus išaugo 3 kartus. Mokėjimų augimą lemia ir didėjantis programėlės naudotojų skaičius, ir augantis esamų naudotojų aktyvumas. Programėlės naudotojų, kurie bent kartą per mėnesį telefonu atliko mokėjimą, skaičius per metus išaugo 2,6 karto.

Pasak O. Žvirzdinės, lyginant trijų Baltijos šalių duomenis matyti, kad Lietuvoje banko klientai beveik dvigubai dažniau telefonu naudojasi norėdami pervesti pinigų tarp nuosavų sąskaitų. Tokie pavedimai sudaro apie trečdalį visų išmaniuoju telefonu atliekamų mokėjimų. „Neretai saugumo ir biudžeto valdymo sumetimais gyventojai turi kelias sąskaitas. Vienoje jų laiko didesnes pinigų sumas, o kitą – susietą su kortele – nuolat papildo lėšomis, skirtomis kasdieniams pirkiniams. Galimybė esant poreikiui čia pat pervesti pinigų į kortelę tokiais atvejais yra itin naudinga“, – teigia „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Be mokėjimų gyventojai banko programėle atlieka ir kitas funkcijas – tikrina mokėjimų informaciją, ieško artimiausių bankomatų, klientų aptarnavimo centrų, persiunčia savo banko sąskaitos numerį sms žinute arba el. paštu bei tikrina sąskaitos likutį.

„Swedbank“ programėlė šiuo metu veikia telefonuose su „Android“ arba „iOS“ operacinėmis sistemomis. Ją galima nemokamai parsisiųsti iš interneto parduotuvių „Google play“ ir „AppStore“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius