-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: internete Lietuvos gyventojai dažniausiai perka drabužius

Daugiau kaip 35 proc. Lietuvos interneto pirkėjų įsigyja mados prekes: drabužius, avalynę ir aksesuarus. Drabužiai yra perkamiausia el. parduotuvių prekė, ją renkasi 15,6 proc. gyventojų, batus perka 10,1, o aksesuarus – 9,6 procento. Antra pagal populiarumą prekių grupė – buities technika, ją internete yra įsigiję 12,9 proc. gyventojų, dar dešimtadalis (10,7 proc.) pirko kompiuterius ir jų dalis.
Žiniatinklio televizijos privalumas – unikalus turinys.
Internetas. / 123rf nuotr.

Naujasis tyrimas taip pat papildo iki šiol darytų el. prekybos tyrimų duomenis. Anksčiau Lietuvos el. prekybos rinką tyrė tik TNS, pastaroji šios bendrovės atlikta apklausa rodė, kad internetu vasarą buvo pirkę 42,1 proc. šalies gyventojų. „Spinter“ tyrimas atskleidžia, kad jų skaičius kiek ūgtelėjo ir rudenį jau sudarė 44,2 procento.

Nors drabužius internetu perka visos Lietuvos gyventojai, kiek daugiau jų pirkėjų gyvena mažesniuose miestuose ir kaimo vietovėse. Kaimo vietovėse juos įsigyja 16,6 proc. interneto pirkėjų, mažesniuose miestuose – 16,8 procento. Didžiųjų Lietuvos miestų ir rajonų centrų gyventojai internete šiek tiek dažniau perka buities prekes (atitinkamai 13,4 ir 14,4 proc.). Kompiuterius ir jų dalis internete daugiausia perka didžiųjų miestų gyventojai (16 proc.).

„Prekės kaina yra vienas pagrindinių faktorių, dėl ko žmonės perka internetu. Kaip taisyklė, interneto parduotuvės gali pasiūlyti pigesnes prekes ir didesnes nuolaidas – ypač jei jos dirba keliose šalyse ir išsidera geresnes sąlygas iš tiekėjų“, – sakė „Stilago“ vadovas Baltijos šalims Giedrius Sakalauskas. Pasak jo, internetu įsigyjamiems drabužiams Lietuvos gyventojai vieno apsipirkimo metu yra linkę išleisti iki 300 litų.

Šalies gyventojai, paklausti apie tai, su kuo jiems asocijuojasi interneto parduotuvės, dažniausiai minėjo žemesnes kainas (14 proc.). Elektroninėms parduotuvėms  nereikia išlaikyti brangiai kainuojančių patalpų, aptarnaujančio personalo, todėl nepatirdamos papildomų išlaidų jos gali nustatyti mažesnes kainas nei įprastose parduotuvėse. Tyrimo duomenys taip pat atskleidė, kad vartotojai interneto parduotuves sieja su patogumu pirkti (9 proc.), nes prekes užsakyti galima bet kuriuo paros metu.

Daugiau nei 40 proc. apklaustųjų sakė, kad el. parduotuvę pasirenka vadovaudamiesi draugų rekomendacijomis, 33 proc. sprendimą priima peržiūrėję kelių interneto parduotuvių pasiūlymus. Apie 22 proc. gyventojų pasitiki rekomendacijomis internete bei įvairiuose socialiniuose tinkluose.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai" šių metų rugsėjo pabaigoje „Stilago“ užsakymu atliko reprezentatyvią viešosios nuomonės apklausą. Tyrime dalyvavo 1007 respondentai nuo 18 iki 75 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius