Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Viešbutis atleido pusę savo darbuotojų-robotų: labai prastai dirbo

Žmonės, kurie nerimavo dėl to, kad robotų revoliucija juos paliks be darbo, gali atsipalaiduoti. Bent jau laikinai. Japonijos viešbutis „Henn na“, kuris didžiavosi, kad visą personalą sudaro vien robotai, pusę šio personalo atleido – jie tiesiog nesugeba atlikti net paprasčiausių užduočių, rašo cnet.com.
Viešbučio „Henn na“ registratūros darbuotojas - robotas-dinozauras
Viešbučio „Henn na“ registratūros darbuotojas - robotas-dinozauras / „Scanpix“/AP nuotr.

„Henn na“ robotus įdarbino dar 2015 metais – tuomet buvo skelbiama, kad tikimasi šį viešbutį paversti „efektyviausiu pasaulyje“. Tačiau po ketverių metų panašu, kad 243 robotai buvo labiau erzinantis rinkodarinis triukas, nei iš tiesų prasminga inovacija. Tad pusės jų viešbučio valdytojai atsisakė.

Vienas iš viešbučio svečių skundėsi robotu-skaitmeniniu asistentu Churi, kuris buvo įdiegtas kiekviename viešbučio kambaryje ir knarkiantį žmogų nuolat pažadindavo sakydamas: „Atsiprašau, nesupratau. Gal galėtumėte pakartoti?“ Svetainėje „TripAdvisor“ rasta ir kitų skundų – esą, Churi nemandagiai pertraukia žmonių tarpusavio pokalbius. Tad visi Churi robotai buvo atleisti ir pašalinti iš kambarių.

Bet jie – ne vieninteliai. Humanoidai durininkai bei animatroniniai dinozaurai registratūros „darbuotojai“ nesugebėjo atsakyti į paprasčiausius svečių klausimus be žmonių pagalbos, tad jiems taip pat teks ieškotis naujų karjeros iššūkių – greičiausiai kur nors elektronikos sąvartyne. Durys buvo parodytos ir viešbučio vestibiulyje įkurdintiems šokėjams-robotams.

Anksčiau nei tikėtasi nutrūko ir viešbučio nešikų-robotų karjeros: jie sugebėjo judėti tik plokščiais paviršiais ir pasiekdavo tik kai kuriuos viešbučio kambarius.

„Jie buvo labai lėti bei triukšmingi, be to, nuolat užkliūdavo bandydami prasilenkti vienas su kitu“, – skundėsi buvęs viešbučio svečias Taishi Mito.

VIDEO: Henn na Hotel — the Huis Ten Bosch hotel where robots are at your service

Gali pasirodyti, kad sprendimas atsisakyti iškart pusės skaitmeninio personalo yra pernelyg griežtas, tačiau viešbučio tikslas yra užtikrinti savo svečių patogumą, o ne demonstruoti savo ne idealią technologinę pažangą.

„Kai iš tiesų pradedate naudoti robotus, suprantate, kad esama sričių, kuriose jie nėra reikalingi ar tiesiog erzina žmones“, – sakė kitas viešbučio svečias.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius