Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.

Aruodas.lt: Vilnelės pakrantėje – Evelinos sukurta nepriekaištinga klasikos ir prabangos dermė

Paupio rajonas Vilniuje prieš kelerius metus iš pramoninės vietos atgimė kaip šiuolaikiška ir ypač jauki erdvė vilniečių šeimų gyvenimui. „Butą Paupyje įsigijome iš brėžinių. Statybvietėje dar nė duobės iškastos nebuvo. Atsivežė mane vyras ir pasakė, kad čia bus namas. „Nesąmonė“, atsakiau, nes nepatikėjau. Bet mano vyras turi gerą uoslę, kur ateityje rasis fainos vietos. Uoslė nepavedė“, – prisimena Paupyje svajonių namus su sutuoktiniu sukūrusi vilnietė Evelina.
Prabangus Evelinos šeimos būstas Paupyje
Prabangus Evelinos šeimos būstas Paupyje / Beno Šileikos nuotr.

Ant Vilnelės upės kranto ėmus kilti moderniems naujos mažaaukštės statybos daugiabučių namų kvartalams, Paupio rajonas netruko užsitarnauti prestižinio ir netgi geidžiamo titulą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Aikštė Vilniaus Paupyje

Potencialą Aukštaičių gatvės pradžioje Evelinos vyras pastebėjo 2018 m., o jau 2020 m. buvo užbaigtos reprezentacinio klinkerinių plytų gyvenamojo namo statybos.

Mūsų namai yra Vilnelės kilpoje – atsidarai langus ar su kavos puodeliu išeini į balkoną ir stebi upės tėkmę beigi klausaisi jos. Šalia – šimtametės liepos šlama, driekiasi puikiausi dviračių ir pasivaikčiojimo takai, į senamiestį ar centrą nueiti pėsčiomis be problemų gali.

Po ranka viskas. Paupys – vienareikšmiškai viena ypatingiausių Vilniaus miesto vietų“, – akcentavo Evelina.

Pati sau dizainerė: pastelinės spalvos gamtos apsuptyje

Beno Šileikos nuotr./Mažaaukštis daugiabutis namas Aukštaičių gatvėje

Vilnietės teigimu, ne kas kitas, o tokia išskirtine aura alsuojanti aplinka ir padiktavo pasirinkimus 69 kv. metrų ploto būsto, kuris šiuo metu reklamuojamas lankomiausiame nekilnojamojo turto portale Aruodas.lt, interjero kūrimui.

„Interjero dizainerė, įrenginėjant mūsų šeimos namus, buvau aš pati. Ši sritis – ilgametis mano pomėgis, prie kurio prisideda ir su statybomis susijusi mano vyro veikla. Mudviem reikėjo pabūti šiame bute, kad suprastume, kas čia iš tiesų geriausiai tiktų.

Sėdėdavom abu savaitgaliais bute su dar plikomis sienomis, medituodavom, klausydavomės Vilnelės čiurlenimo tol, kol išsigryninome mintis.

Sėdėdavom abu savaitgaliais bute su dar plikomis sienomis, medituodavom, klausydavomės Vilnelės čiurlenimo tol, kol išsigryninome mintis, kaip čia ir ką dabar darysime“, – kalbėjo Evelina.

Kadangi moteris – neperkalbama klasikos mėgėja, niekas nė neabejojo, kad toks stilius ir vyraus jos šeimos būste Paupyje.

Dėl to, kad už lango – tankiausias gamtos orkestras su gausia natūralių spalvų palete, interjere Evelina taip pat pritaikė natūralius žemiškus atspalvius.

Beno Šileikos nuotr./Evelinos šeimos namų interjeras

„Pasirinkome modernią klasiką, lengvas, elegantiškas formas. Norėjosi, kad namuose vienos spalvos neužgožtų kitų, taip pat – ir baldai. Jaustumei, kad, nors ir gyveni didžiausiame Lietuvos mieste, vis tik turi galimybę keltis ir miegoti gamtos apsuptyje.

Paupys juk žaliausias Vilniaus rajonas. Kadangi Vilnius – viena žaliausių Europos sostinių, vadinasi, Paupys – tarp žaliausių Europoje. Nerealus jausmas“, – patikino Evelina.

Sutverti būti pilni gyvybės

Beno Šileikos nuotr./Evelinos šeimos namų interjeras

Žvelgdama iš šiandienės perspektyvos, Evelina pripažįsta, kad „iš brėžinių“ pirktas 3 kambarių būstas didžiąja dalimi buvo emocinis jos šeimos pirkinys.

„Patys gyvename nuosavame name. Vis dažniau kalbame apie tai, kad, užaugus vaikams, veikiausiai su vyru kraustysimės kažkur kitur gyventi dviese – mudviem erdvės name bus pernelyg daug. Taigi įsigijome butą Paupyje su mintimi jame praleisti orią senatvę – suviliojo tai, kad Vilnelės pašonė, kad naujas rajonas, mano vyras apskritai aklai tikėjo ir vis dar tiki, kad Paupys bus geriausia vieta gyventi visame Vilniuje.

Sauliaus Žiūros nuotr./Vilniaus Užupio ir Paupio krantus jungiantis pėsčiųjų tiltas

Šiuo metu butas yra mūsų savaitgalio rezidencija, tačiau jaučiu, kad šie namai sutverti būti nuolat pilni gyvybės. Na o pastaruoju metu patys vis dažniau mąstome apie gyvenimą užsienio valstybėse“, – teigė Evelina.

Apžiūrėti naujakuriams paruoštus namus Aukštaičių gatvėje galite lankomiausiame šalies nekilnojamojo turto skelbimų portale Aruodas.lt pagal šią nuorodą.

Biožidinys – verdiktas žiemai numeris vienas

Beno Šileikos nuotr./Biožidinys „Denver“

Aukštaičių gatvėje esantis 69 kv. metrų ploto, 3 kambarių būstas Evelinos šeimos įkainotas beveik 500 000 eurų. Būtent tokią kainodarą, vilnietės teigimu, lemia unikali lokacija ir išskirtinė buto įrengimo kokybė.

„Kaip minėjau, dar esant plikoms sienoms, su vyru čia nuolat leisdavome laiką. Praleidę čia vieną, antrą, trečią žiemos savaitgalį, stebėdami sniego žemyn sveriamas liepų šakas prie lango, vieningai nutarėme, kad mūsų virtuvės-svetainės erdvei būtinas židinys. Pasidomėjus, ką rinkoje galime rasti geriausio, išsirinkome idealiausią variantą – daugiau nei 6 000 eurų mums atsiėjusį biožidinį.

Beno Šileikos nuotr./Biožidinys – geriausia, ką Evelinos šeima rado rinkoje

Biožidinys „Denver“ su natūralaus akmens apdaila labai puošia svetainę, jam nereikalingas kaminas ar ypatinga priežiūra, pakanka bekvapio degaus skysčio, kuris, beje, degimo procese nedalyvauja – dega jo garai. Jauku, gera, tuo pačiu ir šildoma patalpa, kas aktualu dar neprasidėjus ar jau pasibaigus šildymo sezonui, tokiomis drėgnesnėmis, šaltesnėmis dienomis“, – kalbėjo Evelina.

Natūralaus ąžuolo parketas – vaikščiojimui ir... sėdėjimui

Beno Šileikos nuotr./Rinktinio natūralaus balinto ąžuolo lentų parketas

Vilnietė pastebėjo, kad prie dvidešimt pirmojo amžiaus žmogaus poreikių technologijos prisitaikė absoliučiai – štai netgi biožidinio liepsnos yra reguliuojamos aplikacija išmaniajame telefone.

Juo taip pat iš bet kurios pasaulio vietos valdoma būsto apsaugos sistema „ELDESSecurity“, o vaizdo kameros fiksuoja visus, besiartinančius prie vartelių, vedančių į uždarą namo teritoriją, bei laiptinių.

„Šildo, be abejo, ne vien biožidinys, bet ir visuose namuose veikianti grindinė šildymo sistema, kurios temperatūra reguliuojama programuojamu termostatu. Grindis klojome „Boen“ rinktinio natūralaus balinto ąžuolo lentomis. Ne vien vaikščioti, bet ir sėdėti ant tokių kokybiškų grindų labai malonu. Kokybė atsispindi kiekvienoje mūsų namų detalėje, net ir pačioje mažiausioje. Praveri duris ir wow. Net ore tvyro visa tai.

Gyvendamas prestižiniame rajone, nedideliame šiuolaikiškame daugiabutyje, negali sau leisti kitokių medžiagų negu aukščiausios kokybės. Sunkiai įsivaizduočiau būstą Paupyje, įrengtą pigiomis, nekokybiškomis masinės gamybos apdailos medžiagomis ar tokiais baldais apstatytą.

Beno Šileikos nuotr./Interjero elementas

Man atrodo, kad vienos nerašytos taisyklės galioja miegamiesiems rajonams, tačiau visai kitos – Senamiesčiui, Užupiui, ir žinoma - Paupiui“, – pabrėžė Evelina.

Netradiciškai: paaukštintos durys ir „sieninės“ užuolaidos

Beno Šileikos nuotr./Šviestuvas svetainės zonoje

Vilnietė pasakojo, kad Aukštaičių gatvės šeimos būste ne tik biožidinys galėtų būti įvardintas labiausiai pasiteisinusiu sprendimu. Tai – ir iki 250 cm paaukštintos durys, stiprinančios aukštų lubų pojūtį, ir palubėje bekabą sietynai – tarsi imituojantys medžio šakas.

„Jie sulaukė daugybės komplimentų iš mūsų bičiulių ir mūsų būsto pirkimu besidominčių žmonių. Mano manymu, šviestuvai yra ypatinga interjero detalė, kuri, gerai parinkta, suteikia interjerui braižo ir charakterio.

Beje, visas buto apšvietimas – dimeriuojamas, valdomas distanciniu pulteliu. Ne mažiau svarbūs ir panoraminiai langai su užuolaidomis. Kuo daugiau užuolaidų – tuo interjeras minkštesnis“, – įsitikinusi Evelina.

Beno Šileikos nuotr./Senosioms sostinės dalims ypač būdingos plačios palangės

Į būsimus naujuosius savo namus, galimai – užsienyje, po dešimtmečio vilnietė iš buto Aukštaičių gatvėje mielai pasiimtų įkvepiančius vingiuojančios Vilnelės vaizdus pro svetainės langus ir platintą palangę skaitymui, su interjeru į vienumą susiliejančias spintas be rankenėlių minimalizmui, bet tuo pačiu ir praktiškumui išlaikyti, bei tylos lydimą privatumą, mat laiptinėje tėra šeši butai, o kai kurie – antrasis retokai šeimininkų lankomas būstas.

Portale Aruodas.lt yra ir daugiau nekilnojamojo turto, esančio Paupyje, skelbimų.

„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?