-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

D.Nedzinskas pradeda Trakų autobusų stoties rekonstrukciją

Praėjusią vasarą su Trakų savivaldybe ir istorinio nacionalinio parko direkcija pasirašiusi taikos sutartį dėl miesto autobusų stoties rekonstrukcijos Dariaus Nedzinsko bendrovė „Trastas“ lapkričio viduryje pradeda jos statybas. Į projektą verslininkas planuoja investuoti apie 4,5 mln. eurų.
Statybos
Statybos / 123rf.com nuotr.

Generaline rangove verslininkas pasirinko statybų bendrovę „Binkauskas ir Stašinskas“.

„Lapkričio 15 dieną pajudės procesas ir kitąmet gruodžio mėnesį viskas bus pastatyta. Darbus atliks bendrovė „Binkauskas ir Stašinskas – ji bus generalinė rangovė“, – BNS teigė D.Nedzinskas.

Ano jo, stoties rekonstrukcijos projektas nepakito –bus nugriautas 1987 metais statytas autobusų stoties pastatas ir vietoj jo įrengta nauja stotis su 2 tūkst. kv. metrų ploto „Rimi“ parduotuve.

„Investicijų dydis – virš keturių milijonų – plius minus 4,5 mln. eurų plius PVM“, – sakė D.Nedzinskas.

Trakų savivaldybė, „Trastas“, „Trakų autobusai“ bei Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija šiemet birželį pasirašė taikos sutartį, o netrukus „Tastui“ buvo išduotas statybos leidimas.

Šių metų sausį Apeliacinio teismo patvirtinta kita – „Trasto“, „Trakų autobusų“ ir prokurorų – taikos sutartis atvėrė kelią D.Nedzinskui atnaujinti autobusų stotį. Pagal sutartį prokurorai atsisakė ieškinio, o abi šalys įsipareigojo nereikšti daugiau jokių pretenzijų viena kitai dėl mainų sutarties ar kitų finansinių reikalavimų.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas šiemet sausį prokurorų prašymu taip pat galutinai nutraukė bylą dėl įvairių institucijų sprendimų, susijusių su autobusų stoties rekonstrukcija.

2019 metais Vilniaus apygardos teismas sutartį buvo pripažinęs negaliojančia, nes „Trakų autobusai“ turėjo skelbti viešą stoties rekonstrukcijos konkursą. Teismas tuomet pritaikė restituciją – „Trastas“ turėjo grąžinti įsigytą žemės sklypą, o „Trakų autobusai“ – „Trastui“ perduotą dalį pastato.

Mainų sutartimi „Trakų autobusai“ perdavė „Trastui“ beveik pusę autobusų stoties pastato mainais į šalia esantį „Trasto“ žemės sklypą. Pasak prokurorų, tai nebuvo vien turto mainai – „Trastas“ įsipareigojo investuoti į stoties atnaujinimą, už tai gaudamas leidimą statyti, įskaitant ir parduotuvę, iš kurios gaus pajamų.

Į prokurorus, prašydamas ginti viešąją interesą, 2017 metais kreipėsi Trakų istorinio nacionalinio parko direkcijos vadovas Gintaras Abaravičius. Pasak jo, plėtra sklypuose prieštaravo parko planavimo schemai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius