-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maisto bankui“ – nuolatinė prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ parama produktais

Dvejus metus Lietuvoje veikiantis tarptautinis prekybos tinklas „Lidl“, iki šiol su „Maisto banku“ bendradarbiavęs šio labdaros ir paramos fondo rengiamose maisto rinkimo akcijose, nuo šiol reguliariai prisidės prie kasdienės jo veiklos. Mažmeninės prekybos tinklas organizacijai aukos besibaigiančio galiojimo maisto produktų ir ne maisto prekių.
„Maisto bankui“ – nuolatinė prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ parama produktais
„Maisto bankui“ – nuolatinė prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ parama produktais / Partnerio nuotr.

„Lidl Lietuva“ tradicinėse pavasario ir rudens „Maisto banko“ akcijose dalyvauja nuo 2017-ųjų. Ištobulinus prekybos tinklo vidinius procesus, nuo šiol besibaigiančio galiojimo produktus labdaros ir paramos fondui bei jo partneriams „Lidl Lietuva“ gali perduoti tiesiai iš savo parduotuvių, kurių šalyje šiuo metu yra 37. „Maisto bankui“ bus reguliariai perduodama fasuota duona ir kepiniai, įvairios bakalėjos prekės, higienos ir buitinės chemijos priemonės.

„Vadovaujantis šalyje galiojančiais teisės aktais, prekės, kurių „geriausia iki“ galiojimo laikas eina į pabaigą, išimamos iš prekybos ir sunaikinamos. Tačiau, remiantis Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos taisyklėmis, nustatytų prekių kategorijų gaminius kurį laiką galima vartoti ir pasibaigus šiam terminui. Prekybos tinklas „Lidl“ taip pat aukoja ir greito vartojimo prekes, kurių galiojimo laikas eina į pabaigą bei prekes su pažeistomis pakuotėmis, jei tai nekenkia produkto saugai“, – sako „Maisto banko“ direktorė Deimantė Žebrauskaitė.

Prekybos tinklas „Lidl“ – vienas iš pirmųjų šalies didžiųjų prekybos tinklų, remiantis organizaciją ne tik besibaigiančio galiojimo produktais bei prisidėdamas prie reguliarių „Maisto banko“ akcijų, kurių metu savanoriai Lietuvos prekybos centruose apsiperkančius žmones kviečia nupirkti ir nepasiturinčių maitinimui paaukoti ilgai negendančių maisto produktų, bet ir skiriantis finansinę paramą maisto surinkimo, vežimo ir paskirstymo kaštams padengti.

„Džiaugiamės, kad prekybos tinklai prisijungia prie tradicinių paramos akcijų, tačiau mums lygiai taip pat aktualu tinkamai organizuoti kasdienę veiklą ir produktų logistiką. Čia itin svarbi ir finansinė parama, kuri palengvina kasdienio darbo organizavimą. Mums be galo smagu, kad „Lidl Lietuva“ supranta visapusės paramos svarbą ir remia organizaciją ne tik dalyvaudama akcijoje ir aukodama maisto produktus, bet ir padėdamas mums sklandžiai vykdyti veiklą“, – sako D. Žebrauskaitė.

Partnerio nuotr./„Maisto bankui“ – nuolatinė prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ parama produktais
Partnerio nuotr./„Maisto bankui“ – nuolatinė prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ parama produktais

„Maisto bankas“ surinktą paramą maistu perduoda ne pelno siekiančioms organizacijoms, kurios rūpinasi socialiai pažeidžiamomis gyventojų grupėmis: socialinės rizikos arba mažas pajamas gaunančiomis šeimomis ir asmenimis, darbo netekusiais žmonėmis, neįgaliais ar pagyvenusiais žmonėmis, benamiais.

„Nuo pat savo veiklos Lietuvoje pradžios, siekiame aktyviai įsitraukti į įvairias socialines iniciatyvas ir remti jautresnes visuomenės grupes. Naujasis projektas su „Maisto banku“ – labai svarbus žingsnis, plečiant mūsų socialinės atsakomybės veiklų žemėlapį ir suteikiant realią pagalbą tiems, kam jos labiausiai reikia“, – sako „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

Nuo praėjusių metų, prekybos tinklas „Lidl“ drauge su pirkėjais vykdo ir vaikų dienos centrų paramos projektą, kurio metu pirkėjus kviečia aukoti per taromatus gaunamą depozitą už gėrimų pakuotes. Būdamas aktyvus bendruomenės narys, prekybos tinklas bendradarbiauja su vietos savivaldybėmis ir aktyviai įsitraukia į joms svarbius projektus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius