Laisvas žodis nereiškia palaidas.  Prenumeratai iki - 60%
Išbandyti

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir vairavimo guru Artūras Pakėnas – apie pėsčiųjų perėjas ir greičio matuoklius

15min studijoje aptarėme sudėtingą eismo saugumo situaciją. Nors žuvusiųjų skaičius ir šiek tiek sumažėjo, avarijų ir sužeistųjų skaičiaus sumažinti niekaip nepavyksta – jų netgi daugėja. Jei pernai sausio-liepos mėn. sužeista 1865, tai šiemet per tą patį laikotarpį – jau 2078.
Rokas Masiulis ir Artūras Pakėnas
Rokas Masiulis ir Artūras Pakėnas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kodėl taip yra? Ir kas lemia avaringumą: žmogaus sprendimai, technologijos, infrastruktūra? O kas prisiima atsakomybę už blogėjančią situaciją: savivaldybės, Susisiekimo ministerija su Lietuvos automobilių kelių direkcija, policija?

VIDEO: Ministras R.Masiulis ir vairavimo ekspertas A.Pakėnas: apie avarijas, pėsčiųjų perėjas ir greičio matuoklius

Juk vien tik pakalbėti apie saugumą keliuose prieš Rugsėjo 1 d. nepakaks – tai turi būti sistemingas darbas siekiant svarbaus tikslo.

ES 2011 m. Baltojoje knygoje numatyta per dešimtmetį sumažinti žūčių skaičių 50 proc. (Lietuvai tai reikštų sumažinti žuvusiųjų skaičių nuo 299 (2011 m.) iki 149 (2020 m.), o 2050 m. ES šalys turi pasiekti vadinamąją nulinę viziją, t. y. užtikrinti, kad keliuose nežūtų ar nebūtų sužeistas nė vienas eismo dalyvis. Ar tai įmanoma?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius