Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2023 04 03

Kodėl stabdžių apkabos kartais montuojamos vienoje, kartais – kitoje ašies pusėje?

Dauguma šiuolaikinių automobilių naudoja diskinius stabdžius, kurie per daug neslepia savo mechanizmo. Iš tolo per lietus ratlankius matome stabdžių diskus ir prie jų prilipusias kaladėlių apkabas (vadinamuosius suportus). Tik kodėl stabdžių apkabos kartais yra priešais ašį, o kartais – už jos?
„Audi Q8“
„Audi Q8“

Aišku, jūs žinote, kad stabdžių diskas sukasi kartu su ratu, o kaladėlės su savo apkabomis lieka vietoje. Apkabos (vėlgi, šias dalis jūs vadinate suportais) darbas – laikyti kaladėles ir, vairuotojui paliepus, jas suspausti, kad šios iš abiejų pusių sugnybtų diską ir taip lėtintų ar visai sustabdytų automobilį.

Nesuprantate klausimo? Štai, pažvelkite į šį Bentley Continental GT:

Pastebėsite, kad stabdžių kaladėlių apkabos prie diskų yra sumontuotos arčiau link automobilio bamperių. Tai yra, priekinių stabdžių apkabos yra priešais ašį, galinių – už ašies.

O štai Aston Martin DB11:

Šis automobilis kaip ir yra Continental GT konkurentas, abu jie yra kilę iš Jungtinės Karalystės, bet jo stabdžių kaladėlių apkabos yra sumontuotos arčiau centro (priekinės – už ašies, galinės – priešais ašį).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius