Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Vilnietis pasipiktino Ukmergės gatvės susiaurėjimu prie privataus sklypo, savivaldybė ginasi, kad to nebus

Jau ne vieną mėnesį vos įvažiavus į Vilnių Ukmergės plentu pasitinka susiaurėjimas tarp dviejų pirmųjų miesto šviesoforų, neprivažiavus „Depo“. Čia statomas pastatas, todėl prie jo tvarkoma aplinka sukėlė nepatogumų ir vairuotojams. Tačiau vilniečiui Mykolui kilo klausimas, ar susiaurėjimas neliks ir pabaigus tvarkymą. Esą tuomet gal kiekvienas prie pagrindinių kelių sklypą turintis verslininkas galėtų atsiriekti sau gabalą miesto gatvės.
Kelio susiaurėjimas Ukmergės g. pradžioje
Kelio susiaurėjimas Ukmergės g. pradžioje / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Daugiau naujienų apie eismą ir automobilius – rubrikoje Gazas.lt

Ribojimų buvo ir pernai

15min apie šią situaciją rašė pernai spalio pradžioje. Tuomet tas pats Mykolas piktinosi, kadangi dėl naujai statomo pastato buvo išardyta ir užtverta dalis Ukmergės gatvės miesto link, taip sukeliant tikrą chaosą.

Tuomet vilnietis sakė, kad naujos geltonos juostos nubraižytos bet kaip, nes vieną iš dviejų miesto link judančių juostų nukreipia prie šviesoforo signalo su žalia rodykle, kur galima sukti tik į kairę ir kuri dega tik 3 sekundes. Tad esą toks juostų nubraižymas kelia visišką chaosą.

Vilniaus savivaldybė tuomet teigė, kad nepatogumai laikini, o eismas Ukmergės, Perkūnkiemio ir A.Vienažindžio gatvių sankryžoje ribojamas dėl šilumos, nuotekų ir lietaus vandens surinkimo tinklų bei pirmos eismo juostos dangos remonto, taip pat bus tikslinama viešojo transporto sustojimo vieta.

Plačiau skaitykite čia: Vilnietis pasipiktino: automobilių plovyklos statybos keičia Vilniaus rajono eismą.

Tuomet savivaldybė teigė, kad nepatogumai baigsis netrukus, kadangi ribojimai buvo numatyti iki spalio 25 d.

Bus siauriau ar ne?

Tačiau atėjo pavasaris, o eismas šioje vietoje vis tiek nepatogus.

„Dabar turiu dar vieną įrodymą, kad gatvė yra siaurinama. Priminsiu, kad šioje foto pirmos eismo juostos pabaigos juosta buvo toje vietoje, kur dabar stovi apšvietimo stulpas. Dabar važiuojamoji dalis daroma dar siauresnė valstybinio kelio sąskaita. Verslo naudai!

Mykolo nufotografuota Ukmergės gatvė
Mykolo nufotografuota Ukmergės gatvė

Be abejonės, kelias bus siaurinamas perbraižant eismo juostas ir slenkant jas arčiau kelio vidurio“, – piktinosi Mykolas.

Jis kartu kėlė klausimą, kad negi bet kuris verslininkas, turėdamas sklypą prie kurio nors vieno iš pagrindinių įvažiavimų į sostinę ir statydamas ten kokį nors savo verslo objektą, galėtų susiaurinti tą kelio atkarpą tiek, kiek jam naudinga.

Vėl laikini ribojimai

Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad ir šie ribojimai bei nepatogumai – laikini.

„Eismo apribojimai ir važiuojamosios dalies susiaurėjimas iš tiesų yra laikini – kol vyksta automobilių plovyklos statybos. Pagal projektą, vystytojas formuoja įvažiavimą į plovyklą iš lėtėjimo juostos, kuri nuo pagrindinio eismo srauto atskiriama žaliąja salele su apšvietimo stulpais.

Šioje vietoje iki statybų buvo viešojo transporto stotelė ir įvažiavimas į privatų sklypą. Nuo išvažiavimo iš plovyklos važiuojamoji dalis išplatės iki 4 eismo juostų, kuriomis vairuotojai pasieks sankryžą su Perkūnkiemio ir A.Vienažindžio gatvėmis.

Taigi nepatogumai laikini, o suplanuoti pokyčiai – vizualiniai. Pasibaigus statyboms eismas vyks tiek pat eismo juostų, kaip ir vyko iki statybų pradžios“, – užtikrina Vilniaus miesto savivaldybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius