-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Daugėja signalų apie ruošiamas kliūtis Lietuvos vežėjams Baltarusijoje, tačiau oficialių įsakymų nėra

Nuo ketvirtadienio į Baltarusiją patekusiems kroviniams iš Baltijos šalių bus atliekama pilna patikra – tokia informacija trečiadienį pasklido tarp vežėjų, dalintasi ir perspėjimu, tačiau oficialios informacijos nėra iki šiol. Pervežimo verslu užsiimantis buvęs „Linavos“ vadovas Algimantas Kondrusevičius sako, kad yra realu, jog baltarusiai imtųsi pilnos patikros, tačiau dėl draudimo vilkikams su lietuviškais numeriais važiuoti per Baltarusiją jis abejoja.
Medininkų punktas
Medininkų punktas / VSAT nuotr.

Vežėjai dalinasi informacija, kad nuo ketvirtadienio Baltarusijos pasienyje bus įvedamas pilnas patikrinimas kroviniams, kurie buvo atgabenti iš Baltijos šalių terminalų.

Taip pat pranešama, kad nuo rugsėjo 14 dienos esą bus draudžiama įvežti krovinius vilkikais su lietuviškais registracijos numeriais. Taip pat užsienio vežėjams rekomenduojama krovinius į Baltarusiją vežti ne per Baltijos šalis.

Baltarusijos žiniasklaida ir oficialūs kanalai kol kas tokios informacijos neskelbia.

Apie tai, kad kroviniai iš Lietuvos gali būti stabdomi Baltarusijoje, gandai pasklido po to, kai apie tai prabilo Aliaksandras Lukašenka. „Štai mes ir parodysime, kas yra sankcijos. Jeigu jie – lenkai ir lietuviai – dar į Kiniją ir Rusiją per mus gabeno krovinius, dabar jie galės skraidyti arba per Baltiją, arba Juodąją jūrą prekiauti su Rusija. O apie sankcionuotus produktus tegul net nesvajoja“, – rugpjūčio 28 dieną pareiškė jis.

Tai, kad Baltarusija Lietuvos vežėjams yra svarbi tranzito šalis, patvirtina ir buvęs „Linavos“ vadovas Algimantas Kondrusevičius. Jis sako pasidomėjęs, kiek tiesos yra sklandančiose kalbose.

„Kilus šiems gandams aš užklausiau Rusijoje privačiais kanalais, ar baltarusiai juos informavo apie tokius pokyčius. Man sakė, kad negavo jokių panašių pranešimų, nors abi šalys privalo keistis tokia informacija – yra bendroje sąjungoje“, – 15min teigė A.Kondrusevičius.

Todėl jis abejoja, kad bus iškart stabdomi kroviniai ir vilkikai. „Tai būtų banditizmas, nes tiek Rusija, tiek Lietuva priklauso organizacijai, per kurią reikia dalintis tokia informacija“, – mano jis.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Algimantas Kondrusevičius
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Algimantas Kondrusevičius

Tiesa, pervežimo verslu užsiimantis A.Kondrusevičius neatmeta galimybės, kad kroviniams iš Lietuvos ar vilkikams su lietuviškais numeriais gali iškilti keblumų.

„Tad tos kalbos apie pilną krovinio iš Baltijos šalių patikrą gali būti teisingos. Tokias priemones buvo įvedusi ir Rusija kažkada“, – pridūrė pašnekovas.

Kiek svarbi vežėjams Baltarusija? „Ji kaip tranzito šalis kroviniams į Rusiją labai svarbi. Bet reikia pasakyti, kad mes jiems irgi naudinga tranzito šalis, tad įvedu tokias sankcijas, Baltijos šalys, manau, elgtųsi analogiškai“, – sakė verslininkas. Tiesa, jis neatmetė galimybės, kad tokių gandų skleidimu suinteresuoti kai kurie verslininkai, bandantys privilioti krovinių srautus.

Kalbas apie Baltarusijos ketinimus įvesti apribojimus vilkikams iš Lietuvos girdėjo ir „Linavos“ atstovai, tačiau oficialios informacijos ir jie neturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius