Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
01 13

Didžiulio oro uosto tarp Kauno ir Vilniaus vizijai padėtas galutinis taškas – iš Kaišiadorių lėktuvai nekils

Prieš kelerius metus valstybės lygiu pradėta svarstyti galimybė Lietuvai turėti naują didžiulį oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno. Ši idėja atvėso per pandemiją, o pirmadienį pristatyti 250 mln. eurų investicijų į esamus oro uostus planai net 30 metų į priekį šioje istorijoje padėjo galutinį konkretų tašką. Anksčiau 1800 ha teritoriją potencialiam projektui anksčiau rezervavusi Kaišiadorių savivaldybė 15min nurodė, kad ji valdžios planuose nebefigūruoja jau kuris laikas, o sklypų savininkai gali būti ramūs.
Lėktuvas
Lėktuvas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

2017 m. pradėtą judinti idėją apie naują didžiulį oro uostą tarp Vilniaus ir Kauno pirmiausia nuslopino pandemija, kai keliautojų srautas krito kelis kartus.

Per tą laiką rinkimus laimėjusios partijos suformavo naują Vyriausybę, kurios programoje tokio strateginio objekto nebeliko, o 2022 m. pavasarį paskelbti aviacijos plėtros gairės iki 2030 m. apie tokias statybas taip pat neužsiminė.

Lukas Balandis / BNS nuotr./Marius Skuodis
Lukas Balandis / BNS nuotr./Marius Skuodis

Šią savaitę pristatyti konkrečių investicijų į Vilniaus (į plėtrą investuos 180 mln. eurų), Kauno (50 mln. eurų) ir Palangos oro uostus (20 mln. eurų) planai net iki 2053 metų centrinėje Lietuvos dalyje esančio oro uosto viziją galutinai ir ilgam padėjo į stalčių – jeigu ne į šiukšliadėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius