Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ekonomikos komitetas tęs Kelių transporto kodekso pataisų svarstymą

Seimo ekonomikos komitetas rrečiadienį toliau svarstys Kelių transporto kodekso pataisas, kuriomis siekiama pertvarkyti tolimojo susisiekimo autobusais rinką.
Vilniaus autobusu stotis
Vilniaus autobusu stotis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kodekso pataisomis, jas rengusios Susisiekimo ministerijos nuomone, siūlomas konkurencingas vežėjų patekimas į rinką – įmonės paslaugą galėtų teikti suderinusios leidimus su savivaldybės institucija, Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA).

Vežėjų naudojami autobusai taip pat turėtų atitikti papildomus kokybės reikalavimus.

Pernai lapkritį Seimui pateiktame pirminiame Kodekso pataisų projekte buvo numatyta, kad tolimųjų maršrutų autobusų tvarkaraščiai turės būti suderinti su traukinių maršrutais, bus galima vežti ne senesniais kaip 14 metų autobusus, stotyse turės būti įrengtos laukimo salės ir patalpos darbuotojams bei ekipažams, keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo peronai, autobusų stovėjimo tarp reisų aikštelės, bilietų kasos ar terminalai bei bagažo saugyklos, jos privalės turėti interneto svetaines ir jose skelbti visą informaciją.

Dėl pasiūlymų kilus daug diskusijų galutinė Kodekso pataisų formuluotė paaiškės po svarstymų Ekonomikos komitete.

LTSA duomenimis, praėjusių metų pabaigoje Lietuvoje buvo 260 tolimojo susisiekimo maršrutų, kuriuos aptarnavo 35 įmonės. Iki šiol sutartys su vežėjais buvo atnaujinamos kas penkerius metus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius