Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Estijoje siūloma „Rail Baltica“ tiesti per Nabalos draustinį

Estijos mokslininkai siūlo vyriausybei europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ tiesti per Nabalos draustinį, nes tai esą sumažintų projekto kaštus ir poveikį gamtai.
Projekto „Rail Baltic“ darbus Lietuvos teritorijoje planuojama baigti iki 2015-ų metų
Projekto „Rail Baltic“ darbus Lietuvos teritorijoje planuojama baigti iki 2015-ų metų / Vilmos Danauskienės nuotr.

Estijos mokslų akademijos ataskaitoje teigiama, jog Nabalos draustinis Harju apskrityje, netoli sostinės Talino buvo suformuotas nepakankamai apgalvotai, o kai kurios teritorijos į jį įtrauktos nepagrįstai. Geležinkelio poveikis gamtai būtų ribotas ir neviršytų reikalavimų, o tiesesnis jo maršrutas būtų priimtinesnis tiek ekonominiu, tiek ir ekologiniu požiūriu.

Pernai gegužę Estijos vyriausybė atmetė galimybę tiesti „Rail Baltica“ per Nabalos draustinį, tačiau dabar grįžo prieš šios idėjos.

„Rail Baltica“ yra tarptautinio transporto koridoriaus „North Sea-Baltic“ dalis – jis sujungs Beniliukso šalis, Vokietiją, Lenkiją ir Lietuvą, o vėliau ir Latviją, Estiją bei Suomiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius