Bendrovė, atsidūrusi ties bankroto riba, pranešė sulaukusi pagalbos iš akcininkų, įskaitant Prancūzijos geležinkelių operatorę SNCF. Ši parama, kartu su susijusiomis bankų paskolomis „užtikrins „Eurostar“ ateitį“.
Dėl koronaviruso pandemijos „Eurostar“ keleivių srautai beveik visiškai išseko.
Šiuo metu tarp Londono ir Paryžiaus bei Londono ir Briuselio kasdien kursuoja tik vienas traukinys „Eurostar“.
Skirtingai nuo nacionalinių vežėjų, sulaukusių savo šalių vyriausybių paramos, „Eurostar“, kurią prancūzai laiko britų bendrove, o britai – prancūzų, nepavyko užtikrinti valstybinių gelbėjimo paketų.
Londone įsikūrusi bendrovė buvo priversta iki birželio pradžios užsitikrinti grynųjų pinigų injekciją.
Jos 250 mln. svarų (352 mln. JAV dolerių) refinansavimo paketą sudaro 50 mln. svarų naujo akcininkų kapitalo, 150 mln. svarų garantuotų paskolų ir 50 mln. svarų restruktūrizuotų paskolų.
„Eurostar“ teigė, kad sandoris padės jai įgyvendinti finansinius įsipareigojimus „trumpuoju ir vidutinės trukmės laikotarpiu“.
Bendrovė planuoja vasarą paleisti daugiau traukinių tarp Paryžiaus ir Londono.