Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Katamaranas iš Klaipėdos į Nidą kol kas neplaukios

Teismui laikinai sustabdžius Smiltynės perkėlos skelbtą katamarano, plauksiančio iš Klaipėdos į Nidą, pirkimo konkursą, neaišku, ar įmonė spės jį įsigyti iki kitų metų vasaros. 
„Smiltynės perkėla“ įsigijo keleivinį katamaraną.
„Smiltynės perkėla“ įsigijo keleivinį katamaraną. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Smiltynės perkėlos atstovas spaudai Jevgenijus Bardauskas sako, kad reisai Nidos kryptimi bus atnaujinti tik įsigijus naują laivą.

Įmonė tikėjosi reisą iš Klaipėdos į Nidą atnaujinti nuo 2020 metų sezono pradžios. Naujas laivas turėtų būti erdvesnis ir talpinti daugiau keleivių.

Bendrovės teigimu, senasis laivas „Smiltynė“, pagamintas prieš beveik du dešimtmečius, nebeatitiko nei klientų, nei įmonės poreikių, jis neplaukioja nuo 2018 metų. Smiltynės perkėla anksčiau yra patvirtinusi BNS, kad senasis laivas parduotas.

Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./„Smiltynės perkėla“ įsigijo keleivinį katamaraną.
Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr./„Smiltynės perkėla“ įsigijo keleivinį katamaraną.

Klaipėdos apygardos teismas statybų bendrovės „SIDC LT“ prašymu šią savaitę laikinai sustabdė sausį skelbtą konkursą. Bendrovė į teismą kreipėsi po to, kai jos pasiūlymas buvo atmestas.

„Pirkimo procedūrų sustabdymas šioje proceso stadijoje, teismo vertinimu, užtikrins viešųjų lėšų racionalų panaudojimą“, – rašoma teismo nutartyje.

Smiltynės perkėla BNS neatskleidė, kiek įmonių dalyvavo konkurse ir kodėl „SIDC LT“ pasiūlymas buvo atmestas.

„Vyksta konkursas, esame teisme, kaip visada. Pas mus yra priimta, kai kas nors nepatinka, iš karto eini į teismą. Čia dar nieko rimto, normalus procesas“, – BNS sakė Smiltynės perkėlos vadovas Darius Butvydas.

Anot jo, kol kas nenuspręsta, ar įmonė sprendimą skųs. Plačiau situacijos D. Butvydas nekomentavo.

Tuo metu „SIDC LT“ vadovas Aivaras Kamas tvirtina, kad Smiltynės perkėla jų pasiūlymą atmetė nepagrįstai.

„Atmetimo priežastys buvo nurodytos nerealios. Buvo viskas padaryta pagal konkurso sąlygas, o jie atmetė, nes pasiūlymas esą yra nepakankamai išsamus. Bet mes nurodėme viską, ko buvo prašyta, kas turi būti nurodyta konkurso reikalavimuose“, – BNS komentavo A.Kamas.

„Padaryti visiškai detalų planą nelaimėjus konkurso, tai daug pinigų kainuoja. Tokį laivą suprojektuoti kainuoja tarp 200–300 tūkst. eurų. Jo neprojektuosi nelaimėjęs konkurso“, – pridūrė jis.

Anot jo, bendrovė pirmą kartą dalyvavo viešajame konkurse Lietuvoje. Iki šiol ji gamino laivus klientams užsienyje.

Pirkimo sąlygose numatyta, jog uždarame salone turėtų būti bent 160 vietų, o iš viso jame galėtų tilpti nuo 230 iki 250 keleivių. Laivas turėtų būti dviejų denių, viršutinis atviras, skirtas apžvalgai. Laive taip pat turėtų tilpti ir bent 60 dviračių.

Naujuoju laivu į Nidą vienu metu galėtų persikelti beveik dvigubai daugiau keleivių nei senuoju katamaranu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius